Search
Close this search box.

وکیل مهاجرت به کانادا

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال به مدیریت مرتضی هماپور، عضو رسمی انجمن مشاوران مهاجرتی کانادا (CICC) با کد فعالیت R514558، بیشتر از ۱۲ سال در امر مهاجرت به کانادا تجربه دارد. بیشتر از یک دهه تجربه و ۱۲.۰۰۰ پرونده موفق در ویزا موندیال به همراه نامه دفاعیه وکیل به طور اختصاصی برای هر پرونده، شانس قبولی پرونده‌های مهاجرتی در ویزا موندیال را در قیاس با کل ایران حدود ۳۰% افزایش داده است. چه در ایران باشید و چه در کانادا، می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری برای دریافت خدمات تخصصی در مسیر مهاجرت خود به کانادا روی ما حساب کنید.

چرا ویزا موندیال انتخابی مطمئن به عنوان وکیل مهاجرت به کانادا است؟

شاید بتوان گفت در مسیر پرچالش مهاجرت به کانادا، اولین گام اطمینان از فعالیت مشاور و وکیل مهاجرتی مورد نظرتان است. شرکت مهاجرتی ویزا موندیال همیشه به لزوم وجود شفافیت و ارائه اطلاعات دقیق برای ایجاد اطمینان ‌خاطر در مخاطب، تسهیل تجربه مهاجرت و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از هم‌میهنان گرامی تأکید داشته است. دلایلی زیر می‌توانند نشان دهند که ویزا موندیال انتخابی مطمئن به عنوان وکیل مهاجرتی به کانادا برای شما عزیزان است:

۱.فعالیت قانونی ویزا موندیال با کد فعالیت R514558 در انجمن مشاوران مهاجرتی کانادا

اداره مهاجرت کانادا به صراحت اعلام کرده است تنها فعالیت وکلا و مشاورانی قانونی و رسمی شناخته می‌شود که عضو انجمن وکلای این کشور بوده و یا در انجمن مشاوران مهاجرتی کانادا (یا همان کالج مهاجرت و شهروندی کانادا) کد فعالیت داشته باشند. با جستجو نام Morteza Homapour، نام شرکت Visa Mondial و یا کد فعالیت  R514558 در سایت CICC می‌توانید اعتبار فعالیت ویزا موندیال را مشاهده نمایید.

۲.نظرات موکلین ویزا موندیال

اطمینان از انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا نیازمند بررسی تجربه موکلین سابق و پرونده‌های کاری آن مجموعه مهاجرتی است. ساختار شفاف فعالیت مجموعه مهاجرتی ویزا موندیال به شما کمک می‌کند تا بتوانید پیش از عقد قرارداد با مجموعه، تمامی این جوانب را از طریق نظرات کاربران در اینستاگرام ویزا موندیال بسنجید و با بررسی تجربه و نظرات موکلین ویزا موندیال انتخاب آگاهانه‌ای برای مسیر مهاجرتی خود داشته باشید.

سابقه ویزا موندیال با بیش از نود درصد موفقیت در هزاران پرونده مهاجرتی، می‌تواند عامل دلگرم‌کننده‌ای باشد که نشان می‌دهد مجموعه مهاجرتی قابل اعتمادی پیدا کرده‌اید که به افراد زیادی با شرایط مشابه شما با موفقیت کمک کرده است.

۳.کانادا تخصص ماست

به عنوان یک قاعده کلی، هرچقدر مجموعه و یا وکیلی که انتخاب می‌کنید خدمات خود را به صورت متمرکز روی یک کشور ارائه کند، احتمال اینکه خدمات بهتری دریافت کنید بالاتر می‌رود. برای مثال مجموعه‌ای که تنها یک کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کند، نسبت به مجموعه‌ای که برای تعداد زیادی از کشورها اقدام می‌کند تسلط بیشتری بر قوانین خواهد داشت و به این ترتیب می‌تواند مشاوره مهاجرتی دقیق‌تر و بهتری ارائه کند.

مجموعه ویزا موندیال با ارائه خدمات اختصاصی برای مهاجرت به کانادا آماده است تا مشاوره دقیق، منطبق بر قوانین به‌روز مهاجرتی و با تمرکز بر جزئیات و ریزه‌کاری‌های روند مهاجرت به کانادا را ارائه کند.

۴.شفافیت در قرارداد ضمن رعایت حقوق طرفین

داشتن قرارداد معتبر با یک وکیل برای مهاجرت به کانادا یک ضرورت قانونی است؛ این قرارداد علاوه بر آنکه در بیان تعهدات طرفین ضرورت دارد، ممکن است در مراحل برخی از پرونده‌های مهاجرتی نیاز باشد. در مجموعه ویزا موندیال، تنظیم یک قرارداد شفاف که حقوق طرفین در آن رعایت شده باشد نه یک امتیاز، بلکه یک الزام اولیه است که در تمامی پرونده‌های مهاجرتی ـ فارغ از روش مهاجرت مورد نظر ـ در نظر گرفته می‌شود.

در یک قرارداد خوب باید:

  • اطلاعات شناسایی و مشخصات هر دو طرف قرارداد به صورت روشن و واضح قید شده باشند.

  • حقوق و وظایف هر دو طرف قرارداد به صورت کامل و روشن بیان شده باشند.

  • تمامی هزینه‌ها به صورت مشروح و با جزئیات قید شده باشند.

  • مواردی مانند اتفاقات غیرمنتظره، عدم توافق، اختلاف و … پیش‌بینی شوند.

  • شرایط فسخ قرارداد توسط هر دو طرف باید مشخص شوند.

  • قرارداد باید با تاریخ و امضا و مهر شرکت همراه باشد.

  • هر نوع جریمه پیش‌بینی شده مثل تاخیر، عدم انجام تعهد و … مشخص شود.

۵.پاسخ‌دهی در کمترین زمان ممکن

یک پرونده مهاجرتی از لحظه‌ شروع تا گرفتن نتیجه نهایی، احتمال نیاز به آپدیت و نیز پیگیری منظم دارد. همه این موارد، ضرورت دسترسی مستمر به وکیل و ارتباط با او را خاطرنشان می‌کند. ضمن آنکه، در این پروسه اغلب موکلین دچار دغدغه‌ها و ترس‌هایی هستند که آن‌ها را نیازمند ارتباط پیوسته با وکیل مهاجرتی خود می‌نماید. مجموعه‌ای که نتواند چهارچوب منظمی برای پیگیری به شما بدهد، ممکن است آرامش شما را به‌هم بزند و حتی در روند پیگیری پرونده شما اختلال ایجاد کند.

ویزا موندیال با پیگیری مستمر پرونده‌ها در پرتال اداره مهاجرت کانادا در روند سابمیت یک پرونده تا اخذ ویزا برای هرگونه آپدیت پرونده همراه شما خواهد بود. علاوه بر آن، با دو دفتر فعال در ونکوور کانادا و تهران آماده است تا همواره با پاسخ‌دهی منظم، رسیدگی به پرونده‌ها در زمان مناسب و انجام پیگیری‌های مورد نیاز، فشاری که ممکن است به دلیل نگرانی از روند مهاجرت تحمل کنید را کاهش دهد.

تیم ما در تلاش است حتی سوألات مخاطبان خود در صفحات مجازی را در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ گفته و دغدغه آن‌ها را برطرف سازد. شما نیز اگر موکل ما نیستید اما درباره امور مهاجرت به کانادا پرسشی دارید، می‌توانید در صفحات مجازی ما در اینستاگرام و یوتیوب کامنت گذاشته و یا در لایوهای هفتگی ویزا موندیال شرکت کنید.

۶.رعایت اخلاق حرفه‌ای و اصول مشاوره برای ما مهم است

شرکت‌های مهاجرتی که استفاده از روش‌های غیرقانونی مثل «جور کردن مدرک»، «درست کردن نمره آیلتس» و موارد مشابه را پیشنهاد می‌کنند، گزینه مناسبی به عنوان وکیل مهاجرت نیستند. اخلاق حرفه‌ای و اصول مشاوره حاکی از آن است که یک مشاور بعد از بررسی دقیق پرونده شما، راه‌حل واقع‌گرایانه ارائه کند. ضمن آنکه، اهمیت مدارکی که به وکیل مهاجرتی می‌سپارید ایجاب می‌کند که او در حفظ مدارک و استفاده از آن‌ها امانت‌دار بوده و پایبند اخلاق باشد!

تیم مهاجرتی ویزا موندیال تنها در صورتی وکالت پرونده مهاجرتی شما را قبول می‌کند که اطمینان داشته باشد مشکل قانونی در پرونده شما وجود ندارد و می‌توانید در چهارچوب قوانین مهاجرت کانادا به خاک این کشور وارد شوید. علاوه بر آن، تیم ما هيچ وقت در حق موکلین خود خيانت در امانت نمی‌كند؛ تمامی مشاورين در ويزا مونديال در زمان مشاوره، خود را به جای متقاضی می‌گذارند و اين فرهنگ سازمانی باعث می‌شود كه كارمندان و مديران در اين شركت با دلسوزی خدمات ارائه كنند.

وعده‌های دروغین و کلاهبرداری مهاجرتی

متأسفانه در سراسر جهان متقاضیان مهاجرت هدف کلاهبرداران و مؤسسات غیرقانونی قرار می‌گیرند. اطلاع از اینکه این خطر ممکن است در کمین شما نیز باشد، کمک می‌کند از بروز این اتفاق ناگوار پیشگیری کنید و با موفقیت به کانادا مهاجرت کنید. در ابتدا فعالیت قانونی و رسمی وکیل مورد نظر خود را با تایپ نام یا نام مؤسسه یا کد RCIC در پرتال CICC استعلام گرفته و در صورت درج عبارت Active در برابر اسم آن شخص و داشتن کد فعالیت از اعتبار فعالیت وکیل مهاجرتی مورد نظر خود مطمئن شوید و سپس از طریق بررسی نتیجه سوابق او، میزان موفقیت آن وکیل را ارزیابی نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در مقاله «کلاهبرداری مهاجرتی» به تفیل درباره این موضوع توضیح داده‌ایم.

خدمات تخصصی ویزا موندیال

مجموعه ویزا موندیال با در اختیار داشتن یک تیم قدرتمند و اخذ تمامی جوازهای قانونی در ایران و کانادا افتخار این را دارد که سالیان متمادی با موفقیت همراه دوستان بسیاری در مسیر مهاجرتی‌شان بوده است؛ موارد زیر بخشی از مجموعه خدمات تخصصی گسترده‌ای است که ویزا موندیال به موکلین خود ارائه می‌دهد:

تیم ویزاموندیال آماده است تا شما را برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا و تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها و کالج‌های جهان همراهی کند‌. تحصیل در کانادا به دلیل کیفیت بالای آموزش، فرصت‌های شغلی متعدد، امکان اقامت بعد از تحصیل، هزینه مناسب و دیگر موارد یکی از گزینه‌های محبوب مهاجرت تحصیلی است و هرساله دانشجویان بسیاری برای آن اقدام می‌نمایند.

برای تحصیل در کالج‌ها و دانشگاه‌های این کشور عموماً نیاز دارید تا گواهی مهارت زبان ارائه کنید و تحصیلات پیش‌دانشگاهی را با موفقیت به اتمام رسانده باشید. سپس باید برای تحصیل در آن مرکز آموزشی اپلای کنید و در صورت دریافت پذیرش، روند اخذ ویزای تحصیلی و استادی‌ پرمیت خود را شروع کنید. مجموعه ویزا موندیال در تمام مراحل مهاجرت تحصیلی از انتخاب دانشگاه و اپلای، دریافت پذیرش، اخذ استادی پرمیت و ویزای تحصیلی همراه شما است تا بدون نگرانی بتوانید تحصیلات خود را در کانادا ادامه دهید.

یکی از خدمات تخصصی ویزاموندیال اخذ پذیرش تحصیلی از مدارس کانادا برای دانش‌آموزان است. استفاده از سیستم آموزشی درجه یک کانادا فقط محدود به دانشجویان نیست و فرزندان شما می‌توانند با تحصیل در مدارس کانادا، خود را برای زندگی در این کشور آماده کنند. تحصیل در مدارس کانادا مزایای متعددی دارد که از مهم‌ترین آنها می توان به ورود آسان‌تر به دانشگاه‌های کانادا و آشنایی به فرهنگ کانادایی از سن پایین اشاره کرد. ویزا موندیال در تمام این مسیر اعم از انتخاب مدرسه، ثبت مدارک، اخذ پذیرش تحصیلی در مدارس کانادا، گرفتن ویزای دانش‌آموزی کانادا و شروع به تحصیل همراه شما و فرزندتان است.

برای کار در کانادا می‌توانید از دو روش اصلی اقدام کنید: مهاجرت نیروی کار ماهر در سیستم اکسپرس‌اینتری و ویزای کاری با دریافت جاب‌آفر↓. متناسب با شرایط شما، ویزا موندیال مناسب‌ترین گزینه را برای شما انتخاب کرده و طی گام‌هایی دقیق شما را تا رسیدن به مقصد همراهی می‌کند. مهاجرت کاری به کانادا یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرتی برای زندگی در این کشور است؛ بازار کار خوب در کنار اقتصاد پایدار و فرصت‌های شغلی متعدد، این کشور را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مهاجرین دارای مهارت‌های تخصصی از سراسر جهان تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید شما نیز در این عرصه‌ موفق فرصت اشتغال داشته باشید، تماس با ویزا موندیال می‌تواند شروع همراهی ما با شما در این مسیر باشد!

اگر قصد دارید برای کار در کانادا و اقامت دائم آن اپلای کنید، مشاوران متخصص مجموعه ویزا موندیال به شما کمک می‌کنند تا متناسب با شرایط خود از طریق برنامه‌های اسکیل ورکر در سیستم اکسپرس‌اینتری و برنامه‌های مهاجرت استانی، مجوز ورود به کانادا این کشور را دریافت کرده و به اقامت دائم آن نیز برسید. فراهم آوردن مدارک معتبر و سابمیت اصولی و کامل پرونده در این روش بسیار حائز اهمیت بوده و تیم متخصص ویزا موندیال قدم ‌به ‌قدم شما را در این مسیر راهنمایی و همراهی خواهد کرد.

برای مهاجرت کاری به کانادا، داشتن جاب آفر یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها است‌. ویزا موندیال به شما کمک می‌کند از کارفرمایان معتبر کانادایی در مشاغل فنی جاب آفر بگیرید و بتوانید در این کشور مشغول به کار شوید.

جاب ‌آفر اساساً یک پیشنهاد کار در کانادا با شرح وظایف، حقوق و دیگر جزئیاتی است که باید به اداره مهاجرت کانادا ارائه شود. البته تنها داشتن پیشنهاد شغلی کافی نیست و معمولاً کارفرما باید یک نامه LMIA هم ارائه کند که ثابت می‌کند شما نیروی مناسبی برای انجام فعالیت مورد نظر هستید. دریافت جاب‌آفر و تشکیل پرونده مهاجرتی برمبنای آن باید به دقت و اصولی انجام شده تا برای شما ورک‌پرمیت کانادا و ویزای کاری این کشور را به همراه داشته باشد. ویزا موندیال با تجربه و دقت تیم خود می‌تواند این مسیر را برای شما هموارتر سازد.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا یکی از روش‌های مطمئن برای تأمین آینده شما و خانواده‌تان است. اما پیش از این که بتوانید در کانادا سرمایه‌گذاری کنید و کسب‌و‌کار جدید خود را راه‌اندازی کنید، باید با قوانین پیرامون این موضوع در کانادا آشنا شوید و از میزان مبلغ سرمایه‌گذاری مطمئن شوید. همچنین راهنمایی غیر اصولی ممکن است باعث سرمایه‌گذاری اشتباه و از بین رفتن سرمایه شما هم بشود. مشاورین ویزا موندیال کمک می‌کنند با قوانین سرمایه‌گذاری در کانادا و روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور آشنا شده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسب و امنی متناسب با شرایط خود پیدا کنید. سپس با همراهی تیم متخصص ویزا موندیال مدارک شما تکمیل و پرونده سرمایه‌گذاری شما سابمیت شده و تا گرفتن نتیجه مطلوب نیز همراه شما خواهیم بود.

سفر به کانادا همیشه با هدف مهاجرت و زندگی دائمی در این کشور انجام نمی‌شود، شاید تنها علاقه‌مند باشید برای دیدار با اقوام و دوستان و یا دیدن کانادا و کشف فرصت‌ها به این کشور سفر کنید. اما در هر صورت برای این که بتوانید به خاک کانادا وارد شوید، به ویزا نیاز دارید. تیم ویزا موندیال به شما کمک می‌کند تا ویزای توریستی کانادا را اخذ و به این کشور سفر کنید. به خاطر داشته باشید که چنانچه مدارک ویزا توریستی کانادا به درستی آماده نشده و یا پرونده اصولی سابمیت نشود، احتمال ریجکتی ویزا بالا می‌رود. با سپردن پرونده ویزای توریستی خود به ویزا موندیال از بررسی دقیق مدارک خود و سابمیت کامل آن مطمئن باشید.

دلایل مختلفی ممکن است باعث ریجکتی ویزا در پرونده‌های مهاجرتی شود؛ در این صورت باید نوت آفیسر برای پرونده شما توسط یک مشاور مهاجرتی دریافت و به دقت بررسی شود. در این شرایط، یک وکیل مهاجرتی معتبر می‌تواند بسته به شرایط شما برای درخواست بازنگری پرونده (Reconsideration) و یا جهت انجام پیگیری‌های حقوقی برای اعتراض در دادگاه فدرال کانادا (کورت) اقدام کند. در صورت اعتماد به یک تیم خبره، حتی ریجکتی ویزا هم لزوماً نباید باعث نگرانی شما شود. یکی از بزرگترین امتیازات استفاده از خدمات مهاجرتی معتبر ویزا موندیال این است که صلاحیت قانونی بردن پرونده شما به کورت فدرال و اعتراض را دارد.

خدمات ویزا موندیال فقط محدود به موکلین خود در ایران و خارج از کانادا نیست؛ این مجموعه همواره در کنار موکلین خود به عنوان یک حامی قانونی حضور دارد. بعد از ورود به خاک کانادا هم می‌توانید برای تمدید استادی پرمیت یا ویزا و تغییر DLI (تغییر کالج یا دانشگاه) از ما کمک بگیرید.

هزینه خدمات مهاجرتی

یکی از هزینه‌های مهاجرت به کانادا، هزینه استخدام وکیل مهاجرت و دریافت خدمات حقوقی مهاجرتی است. این هزینه برای هر پرونده متفاوت است؛ زیرا روش مهاجرتی هر پرونده با دیگری کاملاً متفاوت است. غیر از روش مهاجرت، عواملی مانند تعداد افراد پرونده، هزینه‌های دولتی کانادا و موارد دیگری می‌توانند روی هزینه نهایی خدمات وکیل مهاجرتی تأثیر داشته باشند. اما با همه این تفاسیر، می‌توان گفت یک بازه منطقی و متداول برای هر کِیس مهاجرتی وجود داشته و ارقام بسیار کمتر یا بیشتر از آن باید زنگ خطری برای شما درباره صحت و اعتبار فعالیت آن گروه مهاجرتی باشد! وکلای معتبر مهاجرتی نباید از شما هزینه‌های نامعقول بسیار زیاد و یا هزینه‌های وسوسه‌کننده بسیار اندک دریافت ‌کنند و هزینه‌ای که به این وکلا پرداخت می‌کنید باید متناسب با خدماتی باشد که دریافت می‌کنید.

به‌طور کلی می‌توان گفت که هزینه‌ها برای ویزاهای تحصیلی و دریافت ورک‌پرمیت به طور میانگین بین ۱,۵۰۰ تا ۳,۰۰۰ دلار است. در برنامه‌های مهاجرتی مانند اکسپرس‌اینتری، کارآفرینی استان‌ها، استارتاپ و یا سرمایه‌گذاری، هزینه وکیل مهاجرت به طور میانگین بین ۵,۰۰۰ تا ۲۰,۰۰۰ دلار است.

برای اطلاع از هزینه خدمات مهاجرتی ویزا موندیال، باید پس از پر کردن فرم ارزیابی رایگان در جلسه مشاوره شرکت کنید تا متخصصین مجموعه بعد از بررسی شرایط پرونده شما، تخمین دقیقی از هزینه‌های پیش‌رو اعلام نمایند.

روند کاری در ویزا موندیال

اگر نیاز به دریافت مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت به کانادا دارید یا مایل هستید از خدمات تخصصی ویزا موندیال↑ برای رسیدن به اهداف مهاجرتی خود استفاده کنید، در چند گام ساده زیر می‌توانید با مشاوران مجموعه ما ارتباط برقرار و مسیر مهاجرت خود را هر چه سریع‌تر شروع کنید.

پر کردن فرم ارزیابی

چه برای دریافت مشاوره و چه خدمات مهاجرتی، ابتدا اطلاعات مورد نیاز را در فرم ارزیابی ویزا موندیال به صورت آنلاین پر کنید. پرونده شما ظرف مدت ۲۴ ساعت به صورت رایگان بررسی اولیه خواهد شد و مشاورین ما با شما ارتباط برقرار می‌کنند‌. اطلاعات کلی مورد نیاز برای تعیین مسیر کلی پرونده و  پیشنهاد بهترین روش‌های مهاجرتی ممکن در این فرم از شما گرفته می‌شود.

رزرو وقت مشاوره تخصصی

یکی از اصول حرفه‌ای مجموعه ویزا موندیال ارائه مشاوره دقیق و واقع‌بینانه است. اطلاعات ثبت شده در فرم ارزیابی توسط تيم ویزا موندیال با دقت بررسی شده و در صورت تمایل رزرو جلسه مشاوره برای شما انجام می‌گیرد. در جلسه مشاوره اطلاعات تکمیلی از شما دریافت و بهترین روش‌های ممکن به شما معرفی می‌شود؛ در این جلسه که به صورت حضوری و یا آنلاین بسته به خواست شما برگزار خواهد شد، می‌توانید تمام سوألات خود را مطرح کنید.

در نظر داشته باشید که برای مشاوره حضوری باید در زمان تعیین شده به دفتر تهران واقع در سعادت‌آباد، خیابان ریاضی بخشایش، یازدهم غربی مراجعه کنید. دفتر ونکوور مجموعه هم به آدرس 1340-1500 W Georgia St, Vancouver, BC, Canada  در خدمت همراهان این مجموعه است.

شروع کار با کارشناسان اجرایی

بعد از جلسه مشاوره، در صورت عقد قرارداد با ویزا موندیال کارشناسان اجرایی این مجموعه توضیحات تکمیلی را به شما ارائه و گام‌به‌گام اطلاعات و مدارک مورد نیاز را از شما دریافت می‌کنند. پس از بررسی دقیق مدارک شما، پرونده‌تان به همراه نامه‌ دفاعیه وکیل سابمیت شده تا کمترین ریسک ممکن را داشته باشد.

بدانید که تیم ویزا موندیال از مجموعه‌ای گسترده‌ از اعضای متخصص در زمینه‌های مختلف تشکیل شده است که آماده هستند تا هر چالشی که با آن روبرو می‌شوید را برطرف و کمک کنند تا پرونده شما در بهترین وضعیت ممکن قرار بگیرد.

دریافت جواب پرونده

بسته به نوع پرونده مهاجرت، مدت زمان متفاوتی را برای گرفتن پاسخ از سوی اداره مهاجرت کانادا باید در انتظار باشید. اما در هر صورت دریافت نتیجه پرونده نیازمند پیگیری است و در نهایت جواب شما اخذ ویزا و یا ریجکتی خواهد بود‌. در صورتی که با ویزای شما موافقت شده باشد، تقریباً روند مهاجرت شما تکمیل شده است و باید آماده سفر به خانه جدید خود شوید. تیم ویزا موندیال در کانادا هم همراه شماست تا به دغدغه‌هایتان پاسخ دهد.

 اما در صورت ریجکتی، تیم حقوقی ویزا موندیال برای رفع آن متناسب با شرایط پرونده شما اقدام می‌کند. ویزا موندیال با داشتن صلاحیت‌های مورد نیاز قانونی در کشور کانادا، تخصص  حرفه‌ای و اطلاع از روند انجام پیگیری و جزئیات قانونی در این کشور از روشی متناسب همچون اعتراض به نتیجه و درخواست بررسی مجدد تا بردن پرونده به دادگاه‌های فدرال در تمام این مسیر همراه شما است.

ادامه همراهی در کانادا

ورود به کانادا به معنای تمام شدن پروسه مهاجرت نیست! بلکه در حقیقت با ورود به کانادا تازه فصل جدیدی در زندگی شما آغاز می‌شود که برای موفقیت در آن به اطلاع از قوانین و روند انجام کارها نیاز دارید. موکلین مجموعه ویزا موندیال پس از ورود به خاک کانادا هم می‌توانند از همراهی ما بهره‌مند شوند؛ کارشناسان ما در کانادا نیز آماده پاسخگویی به تمام سوألات و مشکلات شما عزیزان هستند. همچنین برای اخذ اقامت دائم، تغییر DLI و مرکزی که از آن پذیرش تحصیلی گرفته‌اید، تمدید استادی پرمیت، تمدید ویزا، دریافت ویزای کار پس از تحصیل و سایر موارد همیشه می‌توانید روی کمک مشاورین ویزا موندیال حساب کنید.

مزایای استفاده از خدمات مهاجرتی ویزا موندیال

استفاده از خدمات تخصصی وکیل مهاجرت به کانادا می‌تواند تأثیر زیادی بر روند پرونده مهاجرتی شما داشته باشد. در این میان، اعتماد به مجموعه قانونی و معتبر ویزا موندیال و همکاری با تیم خبره مهاجرتی این شرکت که به‌طور دقیق زیر نظر مرتضی هماپور فعالیت می‌کنند، می‌تواند مزایای قابل ملاحظه‌ای برای شما به همراه داشته باشد که شامل موارد زیر می‌شود، اما صرفاً محدود به این موارد نیست:

  • تیم حرفه‌ای ویزا موندیال از ایران تا کانادا در کنار شماست: مرتضی هماپور به عنوان یک مشاور مهاجرتی باتجربه و موفق، تیمی را در ویزا موندیال گرد هم آورده که به دقیق‌ترین شکل در تمام مراحلِ انواع برنامه‌های مهاجرتی پاسخگوی شما عزیزان باشند. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات سعی دارد مسیر مهاجرت شما از زمان دریافت مشاوره تا گام نهایی آن یعنی اخذ ویزا و ورود به کانادا را هموار گرداند.

تیم ویزا موندیال با بیش از 130 عضو متعهد، دلسوز و متخصص زیر نظر مشاور رسمی مهاجرت از دولت کانادا آماده است تا شما را در مسیر مهاجرتی‌تان همراهی و در تمام مراحل با ارائه خدمات شفاف، مؤثر و البته در چهارچوب قوانین و مقررات، شما را به تجربه یک زندگی جدید در کانادا نزدیک کند.

  • آگاهی از قوانین مهاجرتی به‌روز کانادا: قوانین مهاجرتی کانادا به صورت پیوسته در حال تغییر هستند و داشتن اطلاعات حقوقی به‌روز نه یک امتیاز، بلکه یک ضرورت قطعی است که می‌تواند از بسیاری از مشکلات در پرونده‌های مهاجرتی جلوگیری کند. وکلای معتبر مهاجرتی و مشاورین ویزا موندیال با عضویت در انجمن‌های حقوقی و سازمان‌های بین‌المللی همیشه از جدیدترین قوانین و مقررات مهاجرتی کانادا اطلاع دارند و به این ترتیب می‌توانند دقیق‌ترین مشاوره ممکن را به شما ارائه دهند.
  • ارائه مشاوره تخصصی: خدمات متمرکز و اختصاصی درباره مهاجرت به کانادا سبب شده است که در ویزا موندیال فقط مشاورین متخصص و موفق گرد هم آورده شوند. وکلای معتبر مهاجرتی این مجموعه، بعد از بررسی بسیار دقیق پرونده شما مناسب‌ترین راه را به شما پیشنهاد داده و درباره تمام چالش‌های پرونده شما در این راه و راهکارهای رفع آن به شما مشاوره تخصصی می‌دهند.
  • همراهی با موکل در تمام مراحل از عقد قرارداد تا دریافت ویزا: مجموعه ویزا موندیال از لحظه عقد قرارداد همراه شما است تا بتوانید بدون دردسر و در آرامش به اهداف مهاجرتی خود برسید. تیم‌ حقوقی و مهاجرتی ویزا موندیال آماده‌ است تا در اسرع وقت به تمام پرسش‌های مهاجرتی شما پاسخ دهد و کمک کند تا هر مشکل احتمالی در روند مهاجرت خود به کانادا را برطرف نمایید.
  • بررسی دقیق اسناد و مدارک هر پرونده: برخی از مشکلات احتمالی در روند پرونده مهاجرت از کنترل فردی خارج هستند، اما برخی دیگر از مسائل با دقت و توجه کافی در روند آماده کردن مدارک و سابمیت آن‌ها قابل پیشگیری است. تیم متخصصین ویزا موندیال قبل از ارسال مدارک در هر مرحله از یک پرونده مهاجرتی، تمام مدارک و فرم‌های شما را بررسی می‌کنند تا مشکل قانونی و یا سهل‌انگاری انسانی باعث مشکل در پرونده شما نشود.
  • سابمیت کامل مدارک به همراه دفاعیه وکیل مهاجرت: ثبت دقیق پرونده در پرتال اداره مهاجرت کانادا و ارسال مدارک پرونده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در مجموعه ویزا موندیال این گام نیز با بیشترین دقت ممکن انجام می‌شود. بعد از این که صحت مدارک و فرم‌های شما توسط کارشناسان مجموعه ویزا موندیال تأیید شد، تمامی مدارک مربوطه به همراه دفاعیه وکیل مهاجرت سابمیت می‌شوند تا شانس موفقیت پرونده شما افزایش پیدا کند.
  • پیگیری مستمر روند پرونده و استعلام وضعیت آن: پیگیری پرونده مهاجرتی و انجام استعلامات قانونی نیازمند استمرار و توجه بوده و برای متقاضی مهاجرت به کانادا می‌تواند استرس‌زا باشد. ضمن آنکه در برخی موارد یک پرونده به صلاحدید اداره مهاجرت کانادا ملزم به آپدیت و ارسال مدارک مکمل در مدت زمان مشخصی است و این امر نیز بر ضرورت پیگیری مستمر پرونده‌های مهاجرتی می‌افزاید. تیم مهاجرتی ویزا موندیال به جای موکلین خود تمام پیگیری‌های لازم و استعلام‌های مورد نیاز را انجام داده و در صورت لزوم برای آپدیت آن اقدام می‌کند. به این ترتیب، بار فشار روانی ایجاد شده به میزان قابل توجهی برای شما کاهش پیدا خواهد کرد.
  • جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه: ما به شما اطمینان می‌دهیم که تعرفه ویزا موندیال در تناسب با خدمات آن بسیار معقول و حتی رقابتی است! از طرف دیگر، اعتماد به وکلای معتبر مهاجرتی کمک می‌کند تا با عدم انجام اشتباهات قابل پیشگیری، هم زودتر به نتیجه مورد نظر خود برسید و هم در هزینه‌هایی مثل ارسال دوباره فرم و بررسی مجدد مدارک و موارد مشابه صرفه‌جویی کنید. شاید به نظرتان این هزینه‌ها چنان زیاد نباشند، اما در صورتی که مجبور شوید حتی یک الی دو فرم را مجدداً ارسال کنید، احتمالاً متوجه میزان هزینه‌ای که متحمل می‌شوید خواهید شد.
  • امکان پیگیری دادرسی و حضور در دادگاه فدرال: اگر به هر دلیلی پرونده شما ریجکت شود، بسته به شرایط می‌توانید به نتیجه آن در دادگاه‌‌های فدرال کانادا (کورت) اعتراض کنید؛ اما این روند فقط باید توسط وکلای مهاجرتی مورد تأیید کانادا صورت بگیرد. تیم حقوقی ویزا موندیال متشکل از وکلای مهاجرتی معتبر و زبده آماده است تا به ریجکتی پرونده شما در کورت اعتراض کند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

سوألات متداول

گزارش‌های دوره‌ای شرکت مهاجرتی ویزا موندیال حاکی از موفقیت ۸۹% پرونده‌های مهاجرتی این مجموعه است.

بیشتر از یک دهه تجربه و 12.000 پرونده موفق در ویزاموندیال به همراه نامه دفاعیه وکیل به طور اختصاصی برای هر پرونده، شانس قبولی پرونده‌های مهاجرتی در ویزاموندیال را در قیاس با کل ایران حدود 30% افزایش داده است.

برای دریافت ویزای کانادا، هیچ الزامی برای استخدام مشاور مهاجرت ندارید. یعنی هیچ قانونی مبنی بر اینکه برای درخواست ویزا باید مشاور مهاجرت داشته باشید وجود ندارد؛ اما اگر می‌خواهید جهت سهولت مسیر خود یک مشاور استخدام کنید، آن فرد باید حتماً مشاور قانونی و رسمی مهاجرت و مورد تأیید دولت کانادا باشد.

طبق اعلام صریح اداره مهاجرت کانادا، فقط افراد در گروه‌های زیر مشاوران قانونی و رسمی هستند:

یا

  • مشاور حقوقی مهاجرتی که عضو انجمن CICC (سابقاً ICCRC) بوده و کد فعالیت رسمی داشته باشند.

یا

  • کارشناسان ارشد حقوق که عضو انجمن دفاتر اسناد رسمی کبکChambre des notaires du Québec در این استان باشند.

اعتبار فعالیت مرتضی هماپور به عنوان مؤسس و مدیر مجموعه مهاجرتی ویزا موندیال با کد فعالیت وکالت R514558 در سایت CICC قابل استعلام است.

حضور در دادگاه فدرال کانادا و دفاع از یک پرونده مهاجرتی، تنها توسط وکلای معتبر مورد تأیید کانادا امکان‌پذیر است و تیم ویزا موندیال در این مرحله از مهاجرت هم با استفاده از تیم زبده وکلای مهاجرت معتبر در کانادا همراه شماست.

این هزینه بسته به روش مهاجرت، تعداد افراد در پرونده و شرایط آن متفاوت است. اما به طور کلی بازه ۱.۵۰۰ الی ۳.۰۰۰ دلار برای پرونده‌های تحصیلی و ورک‌پرمیت،  ۵.۰۰۰ الی ۲۰.۰۰۰ دلار برای ویزاهای کارآفرینی استانی، ویزا استارت‌آپ و اقامت دائم از طریق اکسپرس‌اینتری و محدوده ۱۰.۰۰۰ الی ۳۰.۰۰۰ دلار برای پرونده‌های سرمایه‌گذاری معقول و متداول است.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

تیم ویزا موندیال