ویزا موندیال - visa mondial
Search
Close this search box.

دانشگاه فنی لولئو

درباره دانشگاه فنی لولئو

دانشگاه فنی لولئو  در سال ۱۹۷۱ میلادی کار خود را به عنوان یک کالج فنی حرفه ای آغاز کرد و در سال ۱۹۹۷، یعنی حدود ۲۶ سال بعد از آغاز فعالیتش توسط دولت سوئد به دلیل برنامه‌های دقیق و باکیفیت تحصیلی‌اش و توسعه دانشکده‌ها عنوان دانشگاه را کسب کرد. این دانشگاه اولین دانشگاه فنی در کشور سوئد است و تنها دانشگاه تکنولوژی در کشور سوئد و حوزه اسکاندیناوی می‌باشد.

این دانشگاه تحقیقات و برنامه های آموزشی خود را طبق کیفیت و استاندارد های جهانی ارائه می‌دهد و تنها دانشگاه در کشور سوئد و حوزه اسکاندیناوی است که رشته های مهندسی هوا و فضا و طراحی فضاپیما در مقطع فوق‌لیسانس را ارائه می‌دهد.

۱۵۰۰۰ نفر

تعداد دانشجویان

لولئو، سوئد

شهر، کشور

۹۰۱

رتبه شانگهای

۷۷۸

رتبه QS

۱۰ هزار یورو

حداقل شهریه سالیانه

انگلیسی یا سوئدی

زبان تدریس

دارد

خوابگاه

۴

تعداد پردیس ها

بسیاری از دروس تدریس شده در این دانشگاه با همکاری مستقیم با شرکت‌ها و کمپانی‌ها ارائه می‌شوند که به ساختن رزومه بهتر برای دانشجویان و پیدا کردن شغل مناسب بدون گذراندن دوره‌های کار آموزی کمک بسیار زیادی می  کند.

دانشگاه فنی لولئو طیف گسترده ای از رشته‌های فنی و مهندسی را در مقاطع مختلف لیسانس، فوق لیسانس و دکتری ارائه می‌کند. رشته هایی مثل: شهرسازی، عمران، تکنولوژی چوب و… . هزینه تحقیقات این دانشگاه سالیانه در حدود ۹۰ میلیون یورو تخمین زده شده است.

در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف و رشته‌های منحصر به فرد آن هستند.

دپارتمان ها و رشته های دانشگاه مالمو

مقطع لیسانس

  • دپارتمان علوم کامپوتر
  • دپارتمان مهندسی

مقطع فوق لیسانس

  • دپارتمان IT
  • دپارتمان عمران، محیط زیست و مهندسی منابع طبیعی
  • دپارتمان علوم کامپیوتر
  • دپارتمان مدیریت

شهریه سالیانه دانشگاه لولئو

  • میانگین شهریه دوره کارشناسی: ۱۱ هزار یورو
  • میانگین شهریه دوره ارشد: ۱۱ هزار یورو
  • میانگین شهریه دوره دکتری: رایگان

مدرک زبان مورد نیاز

  • آیلتس ۶.۵
  • تافل ۹۵
  • نمره B2 زبان سوئدی

بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه لولئو

دانشگاه فنی لولئو و سازمان SI کشور سوئد برای دانشجویان ممتاز و بین‌المللی این دانشگاه که مشمول پرداخت شهریه دانشگاه هستند بورسیه‌های زیادی در نظر گرفته است. بورسیه‌های این دانشگاه کل هزینه‌های تحصیل و قسمت بیشتری از هزینه زندگی را تامین می‌کند. تعداد این بورسیه ها بسیار محدود است و بر اساس سوابق تحصیلی، رزومه و انگیزه نامه هر فرد به او تعلق می‌گیرد. پس برای دریافت این بورسیه‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی پس از اخذ پذیرش نهایی از دانشگاه در زمان‌های اعلام شده تمامی مدارک لازم را به دانشگاه تحویل دهید.

خوابگاه‌های دانشگاه لولئو

در محوطه های دانشگاه فنی لولئو خوابگاه هایی برای استفاده دانشجویان قرار گرفته است. برای دریافت این خوابگاه ها توصیه می شود در سریعترین زمان پس از اخذ پذیرش اقدام شود زیرا تعداد این خوابگاه ها محدود است و به افرادی که زودتر ثبت نام کرده باشند تعلق می گیرد.

هزینه‌های زندگی در دانشگاه و شهر لولئو

هزینه زندگی در کشور سوئد کاملا به سبک زندگی افراد بستگی دارد و هر کس با توجه به نیازهایش بین ۸۰۰ تا ۹۵۰ یورو در ماه باید برای مسکن، خوراک، هزینه‌های رفت و آمد و اینترنت هزینه کند. باید در نظر داشت که در هنگام تحصیل افراد اجازه کار پاره‌وقت در این کشور به مدت ۲۱ ساعت در هفته را دارند که درآمد حاصل از این مشاغل می‌تواند تا ۷۰ درصد هزینه‌های افراد را بپردازد. همچنین زندگی در خوابگاه های دانشجویی به میزان قابل توجهی از هزینه های شما را کاهش می‌دهد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

تیم ویزا موندیال