England Flag
Search
Search
Close this search box.

دبیرستان شبانه روزی بادول

دبیرستان شبانه روزی بادول

تمامی اطلاعات مربوط به تحصیل در دبیرستان شبانه روزی بادول کانادا (Bodwell High School) را این صفحه خواهید یافت. اطلاعات این صفحه توسط نماینده رسمی مدرسه بادول در ایران تهیه شده است.

 

درباره ی دبیرستان بادول Bodwell

دبیرستان Bodwell بادول یک مدرسه ی شبانه روزی مختلط است که از سال 1991 یک برنامه ی تحصیلی سرگرم کننده در پایه های هشتم تا دوازدهم و همچنین دوره های پیش دانشگاهی را ارائه می کند و در پردیس زیبای بادول در ونکوور شمالی استان بریتیش کلمبیای کانادا واقع است که مشرف به Burrard inlet و خط افق زیبای ونکوور می باشد. این دبیرستان در میان مدارس شبانه روزی کانادا به عنوان یک دبیرستان پیشتاز شناخته می شود، جمعیت دانش آموزی متنوع این مدرسه، آن را به محیطی غنی و مهیج برای یادگیری، مطالعه، تفریح، سرگرمی و ساختن خاطرات دوستانه و دوست داشتنی تبدیل کرده است. هیئت دانش آموزی این مدرسه از دانش آموزان 40 کشور دنیا تشکیل شده است. بادول توسط وزارت آموزش ثبت و تحت بازرسی قرار گرفته است. همه ی دانش آموزان بادول که با موفقیت کلاس دوازدهم این مدرسه را سپری می کنند، یک دیپلم Dogwood صادر شده توسط استان بریتیش کلمبیا را، که یک گواهینامه ی فارغ التحصیلی شناخته شده در سطح جهانی است، دریافت می کنند. اکثر دانش آموزان این مدرسه به دنبال تحصیلات عالی در کالج و یا دانشگاه همراه با استفاده از بورسیه ها و کمک هزینه ها هستند. اگر قصد تحصیل در مدارس شبانه روزی ونکوور کانادا را دارید، مدرسه بادول یکی از بهترین گزینه ها میباشد. همچنین، تحصیل در دبیرستان های کانادایی یکی از بهترین فرصت ها برای اخذ مدرک معتبر بین المللی میباشد.

 

سخنی با والدین متقاضی تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا

ویزا موندیال نماینده رسمی مدرسه بادول در ونکوور کانادا بوده و برای اخذ پذیرش از این مدرسه شرایط بسیار ویژه ای را فراهم کرده است. تمام متقاضیان میتوانند بر برنامه ویزای تضمینی بهره مند شوند. همچنین همراهان متقاضی میتوانند درخواست دهند تا مشاورین ما ویزای همراه دانش آموز را برای آنها دریافت کنند. این ویزا معمولا ویزای ۵ ساله ای است که به شما اجازه مسافرت به کانادا را در طول این پنج سال میدهد.

ما علاوه بر اخذ پذیرش و ویزای دانش آموزی کانادا، تمامی محصلین را در طول تحصیل در کانادا نظارت و همراهی کرده و والدین آنها در ایران را از وضعیت فرزندانشان مطلع میکنیم. نمایندگان ما به صورت دوره ای به فرزندان شما در مدرسه سر میزنند و در مورد مسائل تحصیلی و برنامه ریزی آینده آنها مشورت میدهند. ما با درک دغدغه های والدین، به آنها اطمینان خاطر میدهیم که در طول سال های تحصیلی فرزندانشان، ویزا موندیال را به عنوان همراهی مطمئن در کانادا خواهند داشت و میتوانند با خیالی آسوده تر فرزندان خود را راهی مدرسه فرمایند. همچنین نمایندگان ما با حضور در مدارس در خصوص برنامه ریزی آینده جهت ورود به دانشگاه و انتخاب رشته شما را یاری خواهند داد.

نکته: خدمات بالا فقط در خصوص متقاضیانی است که از طریق ویزا موندیال فرزند خود را به مدرسه بادول اعزام کرده باشند.

 

پردیس دبیرستان بادول

پردیس بادول کاملا مدرن همراه با تسهیلات و امکاناتی از جمله سالن های چندمنظوره، استخر شنای سربسته، یک محوطه ی تنیس، یک تئاتر نمایش، اتاق های موسیقی، کتابخانه و اتاق های کامپیوتر است. همه ی مدرسه به اینترنت وایرلس مجهز است.

پذیرش

این دبیرستان به دنبال تنوع فرهنگی و در جستجوی دانش آموزانی با پتانسیل علمی و رهبری از سراسر جهان است. دانش آموزان این مدرسه در یک محیط انگلیسی زبان تحصیل می کند. مسئولین پذیرش این مدرسه جنبه های مختلفی از جمله سابقه ی تحصیلی سه سال گذشته، پروفایل شخصی، معرفی نامه، مصاحبه و سایر موفقیت های به نمایش گذاشته توسط دانش آموز را ارزیابی می کنند.

اپلای در بادول در ترم های سپتامبر، ژانویه و آپریل صورت می گیرد. به علت محدود بودن امکانات، درخواست ها باید هر چه زودتر ارائه شوند و دانشجویان بین المللی باید 4 ماه قبل از شروع هر ترم درخواست خود را ارائه نمایند. استثنائات تنها در صورت در نظر گرفته می شوند که جای کافی در مدرسه وجود داشته باشد و دانش آموزان صلاحیت هایی استثنائی داشته باشند.

 

اقامتگاه ها و خوابگاه های دانش آموزان بادول

خوابگاه دبیرستان بادول، دارای اتاق هایی با منظره ی آب نما به کوه های سبز شمالی و جنوبی می باشد. خوراک های سالم متناسب با فرهنگ های متفاوت در کافه تریایی که هفت روز هفته در تمام طول سال باز است، حاضر است. دانش آموزان در تعطیلات می توانند در مدرسه بماند. انواع غذا های بین المللی برای دانش آموزانی که فرهنگ های غذایی متفاوتی دارند آماده میباشد.

پسران و دختران در هال های مجزایی در طبقات متفاوت زندگی می کنند. همه ی تالارها یک سالن استراحت با یک آشپزخانه، همراه با سرویس های بهداشتی مشترک و ماشین لباسشویی دارند. تخصیص اتاق ها بر اساس گروه سنی، زبان اول و عادت های شخصی صورت می گیرد. تعداد هم اتاقی ها بین 2 تا 4 نفر متغیر است.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در مدرسه بادول کانادا

  • صفحه ی اطلاعات شخصی پاسپورت
  • عکس فعلی دیجیتال در اندازه ی عکس پاسپورت (35 میلی متر در 45 میلی متر)
  • ریز نمرات کامل و گزارش پیشرفت تحصیلی از دو سال قبل و مدارک تحصیل کنونی با ترجمه ی رسمی انگلیسی (در صورت وجود)
  • پرداخت هزینه ی درخواست (فرم 1)
  • پروفایل شخصی (فرم 2)
  • سابقه ی واکسیناسیون (فرم 3)

همچنین ممکن است مستلزم ارسال مدارک زیر باشید:

  • معرفی نامه ی معلم (فرم 4)
  • گذراندن یک تست ورودی آنلاین انگلیسی یا ریاضی
  • حضور در یک مصاحبه ی شخصی و یا از طریق تلفن/ اسکایپ
  • ارائه ی گواهینامه ی اخذ شده و نتایج تست انگلیسی (آیلتس/ تافل)

برای اخذ پذیرش مطمئن ازمدارس کانادا و هم چنین برای اخذ پذیرش از مدرسه بادول ونکور با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

ابلاغ نتایج پذیرش 

2 هفته بعد از تکمیل فرآیند پذیرش نتایج ابلاغ می شود. در صورت دریافت پیشنهاد تحصیل در بادول، برای ثبت نام به عنوان یک دانش آموز جدید باید هزینه ها به طور کامل پرداخت شود. در صورتی که دانش آموز واجد شرایط پذیرش باشد ولی جایی در مدرسه وجود نداشته باشد، در لیست انتظار قرار می گیرد. دانش آموزان بین المللی باید برای یک ویزای مناسب اپلای کنند.

 

هزینه ی شهریه و خوابگاه دبیرستان بادول برای دانش آموزان بین المللی (سپتامبر 2017 تا آگوست 2018)

 

کل هزینه های 2 ترم برنامه ی شبانه روزی: (36,350)

هزینه های ثابت:

هزینه ی درخواست: 300 دلار (غیرقابل بازگشت)

هزینه ی شهریه: 15,800 دلار

برنامه ی شبانه روزی: 13,200 دلار

ودیعه ی خسارت: خوابگاه: 400 دلار (قابل بازگشت هنگام خروج از دبیرستان)

اظهار حضانت: 400 دلار (غیرقابل بازگشت)

بیمه ی درمانی: 700 دلار

لباس فرم مدرسه: 950 دلار

باشگاه ها و فعالیت های دانش آموزی: 700 دلار

هزینه ی فناوری اطلاعات: 400 دلار

ودیعه ی خسارت: لب تاپ، کتاب: 800 دلار (قابل بازگشت هنگام خروج از دبیرستان)

همه ی هزینه ها به دلار کانادا بوده و شامل مالیات های قابل کاربرد هستند.

* همه ی دانش آموزان جدید به صورت شبانه روزی تحصیل می کنند. دانش آموزان بعد از تکمیل برنامه ی شبانه روزی می توانند به اقامتگاه های بادول جا به جا شوند.

* برنامه ی شبانه روزی شامل : یک برنامه ی توسعه ی جوانی کامل بر مبنای برنامه ی درسی توسعه ی مهارت های زندگی ما، نظارت، پشتیباینی حرفه ای، سالن مطالعه (4 شب در هفته)، فرصت های رهبری و خدمات، فعالیت ها، رویاها و گردش های مرتب، باشگاه های هفتگی، خوابگاه های اشتراکی (اتاق هایی با 2 تا 4 دانش آموز)، صبحانه و شام روزانه ی رستوران، چیدن ناهار، خوراک های مختصر بعد از مدرسه، تخت خواب و مرتب سازی آن، تسهیلات لباس شویی

هزینه های متغیر:

ابزارهای اجاره ای موسیقی (2 ترم): 400 دلار

هزینه ی فارغ التحصیلی: 500 لار

هزینه ی اقامت خانگی: 500 دلار

هزینه ی ماهانه ی اقامت خانگی 1300 دلار

حمل و نقل به/ از هواپیمای بین المللی ونکوور 150 دلار

دانش آموزان شبانه روزی کل: 33,650

جدول زمانی سه ماهه ی بادول

سیستم سه ماه ی بادول برای دانش آموزان چندین مزیت دارد. اول اینکه سه فرصت ورود در هر سال، یکی در سپتامبر، دومی در ژانویه و سومی در آپریل وجود دارد که باعث انعطاف پذیری برنامه ی دانش آموزان شده است. دوما، این سیستم اجازه می دهد که یک دانش آموز با انگیزه در هر سال تحصیلی یک و نیم پایه ی تحصیلی را به اتمام برساند. این موضوع باعث می شود که دانش آموزان دبیرستان را سریعتر به اتمام رسانده و زودتر تحصیلات دانشگاهی خود را شروع کنند. دانش آموزان می توانند از ترم آپریل (ترم تابستان) برای سفرهای باراش خارج از کشور و یادگیری زبان استفاده کنند و همچنان با همسالان خود همگام شوند تا در چارچوب زمانی استاندارد دبیرستان را به اتمام برسانند.

 

برنامه های دبیرستان بادول

1- برنامه های منظم

مدرسه ی بادول برنامه ی آموزشی تعیین شده توسط وزارت آموزش و پرورش بریتیش کلمبیا را اجرا می کند. دانش آموزانی که برنامه ی فارغ التحصیلی را تکمیل می کنند یک دیپلم فارغ التصحیلی دبیرستان که توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شده است، دریافت می کنند.

  • دوره های جونیور (کم سالان): این دوره ها برای هدایت افراد جوان به سمت مسیر تحصیلی درست و ایجاد مهارت های مطالعاتی که در سال های آینده برایشان مفید باشد، ضروری است. این دوره ها پایه ای برای سطوح بالاتر یادگیری از طریق طیف کاملی از دوره های علمی، زبان، انسان شناسی، هنرهای زیبا و علوم تربیت بدنی است. درس های پایه های هشتم و نهم : انگلیسی، مطالعات اجتماعی، ریاضیات، علوم، آموزش تجاری، فرانسه، آموزش بهداشتی و حرفه ای، علوم تربیت بدنی، موسیقی و باند کنسرت، هنرهای بصری
  • دوره های سینیور (سال آخری ها): این دوره ها شامل پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم می باشد. این دوره ها ذهن های بالغ و غنی را تقویت کرده و برای دانشگاه آماده می کند. هدف تضمین این امر است که مردم بر همه ی تقاضاهای آموزش های بعد از متوسطه غلبه کنند.

دروس مورد نیاز: هنرهای زبانی (انگلیسی 10، 11 و 12) – ریاضیات (مبنای ریاضیات و حساب دیفرانسیل و انتگرال پیش) – مطالعات اجتماعی دهم و یازدهم- علوم (علوم دهم/ علوم یازدهم (یکی از دروس بیولوژی یازدهم، شیمی یازدهم و یا علوم و فناوری یازدهم) – هنرهای زیبا (درام- باند کنسرت و …) – ارتباطات دیجیتال کاربردی (توسعه ی رسانه ی دیجیتال)

2- برنامه های آکادمیک آمادگی زبان انگلیسی

برنامه ی AEP یک انگلیسی تخصصی به صورت یک برنامه ی زبان دوم (ESL) برای دانش آموزانی است که در حال مهارت یافتن در انگلیسی هستند. این برنامه توسط مربیان مجرب با تخصص در آموزش های بین المللی و دستورالعمل های ESL آموخته می شود و محتوای دروس دبیرستانند تا به آرامی وارد دروس اصلی برنامه ی منظم بشوند.

مدرسه ی بادول دوره های آمادگی زبان را در پایه های هشتم تا یازدهم ارائه می کند.پایه های هشتم و نهام به دو سطح زبان و پایه های دهم و یازده به چهار سطح زبان تقسیم می شوند. پیشرفت دانش آموز به صورت مداوم بررسی می شود. دانش آموز در یک سطح انگلیسی خاص باید به سطح بعدی وارد شود تا بتواند وارد برنامه ی کلاس های دروس اصلی شود. به علاوه برای مهارت های خواندن، نوشتن، گوشش دادن و صحبت کردن، دانش آموز مهارت های اصلی برای موفقیت های تحصیلی از جمله کار گروهی، تحقیقات و تفکرهای بحرانی را فرا می گیرد.

3- دوره های پیش دانشگاهی

تیم پیش دانشگاهی این مدرسه فارغ التحصیلان بادول را برای ورود به دانشگاه های برتر از طریق ورود مستقیم و برنامه های آماده سازی در هنر، انسان شناسی، علوم اجتماعی، علوم، علوم زندگی، مهندسی، علوم کامپیوتر، مدیریت تجاری، مدیریت، هنرهای زیبا، ارتباطات و فیلم آماده می کند.

 

اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید، ویزا موندیال نماینده مطمئن شما در مدارس، دانشگاه های کانادا بوده و با سپردن این مسیر به دست مشاورین ما میتوانید خیالی آسوده داشته باشید.

 

اگر قصد ثبت نام در دبیرستان شبانه روزی بادول را دارید، لطفا فرم ارزیابی تحصیل در مدارس را تکمیل کنید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال