England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه سان شاین کوئست استرالیا

دانشگاه سان شاین کوئیست استرالیا

درباره ی دانشگاه سان شاین کوست استرالیا (USC)

دانشگاه سان شاین کوست استرالیا (University of the Sunshine Coast) یکی از دانشگاه های دولتی استرالیا است که در زمینه ی برتری های  آموزشی، تحقیقاتی و مشارکتی در سطح ملی و بین المللی شناخته شده است. این دانشگاه در ابتدا در سال 1994 به صورت کالج سان شاین کوست تاسیس شد و در سال 1996 فعالیت خود را شروع کرد. این کالج در سال 1998 عنوان دانشگاه را به خود گرفت و از کالج به دانشگاه سان شاین کوست تبدیل شد. پردیس اصلی این دانشگاه در سیپی داون در کویینزلند (100 کیلومتری شمال بریزبین) واقع است. دانشگاه علاوه بر بخش آموزش عالی، رشته هایی را با همکاری موسسه فنی حرفه ای (TAFE) سان شاین کوست نیز ارائه می کند. رودخانه پارک ملی نیز از داخل پردیس عبور می کند. اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاههای استرالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور استرالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در استرالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا، اخذ ویزای تحصیلی استرالیا، بورسیه تحصیلی استرالیا و تحصیل در دانشگاه های استرالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد. تمامی پروسه ویزای تحصیلی کشور استرالیا توسط مشاور رسمی مهاجرت به استرالیا و عضو انجمن MARA انجام میپذیرد.

رنکینگ دانشگاه سان شاین کوست استرالیا (USC)

  • رتبه ی 30 ام استرالیا و رتبه ی 501 به بالاتر در رتبه بندی آموزش عالی تایمز (THE)
  • اولین دانشگاه دولتی کوئینزلند که از سال 2007 به بعد ، برنده ی رتبه ی 5 ستاره در راهنمای دانشگاه های خوب در زمینه ی کیفیت آموزش و رضایت فارغ التحصیلان شده است.
  • تنها دانشگاه کویینزلند که اکثر کارمندان بخش آکادمیک آن دارای مدارک دکترا و کارشناسی ارشد هستند.

دانشکده های دانشگاه سان شاین کوست استرالیا (USC)

  • دانشکده هنر، تجارت و حقوق (تجارت- ارتباطات و صنایع خلاقانه- علوم اجتماعی (رشته روانشناسی)- حقوق USC)
  • دانشکده علوم، بهداشت، آموزش و مهندسی (آموزش- بهداشت و علوم ورزشی- پرستاری، مامایی و پیراپزشکی- علوم پایه و مهندسی)

شرایط تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه سان شاین کوست استرالیا (USC)

مقطع کارشناسی: – مدرک سال دوازدهم استرالیا با نمره ی خوب – داشتن تحصیلات در کالج یا دانشگاهی (برای مثال یک نیمسال و یا مدت بیشتر تحصیل در یک کالج و یا دانشگاه) – حداقل یک سال تحصیل در یک موسسه آموزش عالی یا دانشگاهی برای دانشجویان ایرانی – گذراندن دوره های پیش نیاز آماده سازی دانشگاهی (TPP) و یا سایر دوره های معتبر پیش دانشگاهی برای دانشجویان ایرانی

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه سان شاین کوست استرالیا (USC)

دوره ها آیلتس تافل مبتنی بر دفترچه تافل مبتنی بر اینترنت
مقطع کارشناسی نمره ی کل: 6.0 سایر بخش ها کمتر از 5.5 نباشد. نمره ی کل: 550 TWE: 4 نمره ی کل: 76 نوشتار: 18
مقطع کارشناسی ارشد آموزش محور نمره ی کل: 6.0 سایر بخش ها کمتر از 6.0 نباشد. نمره ی کل: 575 TWE: 4 نمره ی کل: 85 نوشتار: 21 سایر بخش ها کمتر از 20 نباشد.
دوره های تحقیقاتی (ارشد پژوهش محور و دکترا) نمره ی کل: 6.0 سایر بخش ها کمتر از 6.5 نباشد. نمره ی کل: 575 TWE: 4 نمره ی کل: 85 نوشتار: 21 سایر بخش ها کمتر از 20 نباشد.

ددلاین اپلای در دانشگاه سان شاین کوست استرالیا (USC)

نیمسال اول: دوره های کارشناسی: 31اکتبر 2016 /دوره های ارشد: 30 نوامبر 2016 نیمسال دوم: دوره های کارشناسی: 19 می 2017/ دوره های ارشد: 31 می 2017

هزینه ها و شهریه ی دانشجویان بین المللی دانشگاه سان شاین کوست استرالیا (USC)

میانگین شهریه ی دوره های دیپلم دانشگاه USC بین 10,000 تا 11,800 دلار استرالیا، میانگین شهریه ی دوره های کارشناسی دانشگاه USC بین 10,000 تا 12,800 دلار استرالیا و میانگین شهریه ی دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه USC بین 10,400 تا 12,500 دلار استرالیا است.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه سان شاین کوست استرالیا (USC)

  • جوایز استرالیا
  • کمک هزینه ها و بورسیه های تلاش و کوشش: این بورسیه ها بر اساس شایستگی تحصیلی تعلق می گیرند و بسیار رقابتی هستد.
  • کمک هزینه ی APEC استرالیا برای دانشجویان خانم دوره های تحقیقاتی: این کمک هزینه برای محققان خانم ممتاز از جوامع APEC می باشد و یک هزینه ی سفر 3000 دلاری برای جوامع آسیایی، یک هزینه ی 4500 دلاری برای جوامع آمریکای جنوبی، هزینه ی استقرار 2000 دلاری، هزینه ی ماهانه ی زندگی به مبلغ 3000 دلار، هزینه ی خانواده به مبلغ 1200 دلار را پوشش می دهد.
  • بورسیه های بین المللی کارشناسی ارشد پژوهش محور (IPRS): این بورسیه هزینه ی شهریه ی سالانه و بیمه ی سلامت دانشجویان را پوشش می دهد. دانشجویانی که موفق به دریافت این بورسیه می شوند، برای جوایز کارشناسی ارشد استرالیا (APA) نیز در نظر گرفته خواهند شد.
  • بورسیه های انطباق با شهرنشینی: این بورسیه یک هزینه ی زندگی به مبلغ 26,288 دلار، هزینه ی شهریه و بیمه ی سلامت را در طول تحصیل پوشش می دهد.

وضعیت مسکن و خوابگاه های دانشگاه سان شاین کوست استرالیا (USC)

اقامتگاه های زیادی در نزدیک پردیس سیپی داون و ساوث بانک دانشگاه USC وجود دارد. * اقامتگاه های داخل دانشگاه:
  • خوابگاه های پردیس سیپی داون: این پردیس دارای سه خوابگاه با مدیریت خصوصی است که دقیقا در کنار دانشگاه واقع شده اند.
– UniCentral: (نرخ اجاره ی هفتگی: 185 تا 240 دلار) این مجموعه دارای یک استخر، سالن تنیس/ بسکتبال می باشد. آپارتمان ها بدون سرو غذا با آشپزخانه و مجهز به اثاثیه کامل هیستند. ظرفیت این آپارتمان ها 4 نفر است و اتاق ها به صورت دو نفره و یا تک نفره می باشند. این خوابگاه دارای استخر شنا، سالن تنیس/ بسکتبال می باشد. – آپارتمان های  Varsity: (نرخ اجاره ی هفتگی: 175 تا 195 دلار) این مجموعه دارای استخر شنا با چشمه آب معدنی، یک سالن تنیس/ بسکتبال/ یک سالن والیبال ساحلی و باشگاه می باشد. آپارتمان ها بدون سرو غذا،‌با آشپزخانه و مجهز به اثاثیه کامل هستند. در این آپارتمان ها چهار اتاق تک نفره ی شخصی وجود دارد. – the Village: (نرخ اجاره ی هفتگی 168 تا 200 دلار) این مجموعه دارای سه استخر، یک سالن تنیس و بسکتبال است.. آپارتمان های این اقامتگاه بدون سرو غذا با یک آشپزخانه مهجز و همراه با اثاثیه هستند. اتاق های این خوابگاه دو یا سه خوابه می باشند.
  • خوابگاه های پردیس ساوث بانک
– Urbanset south bank: (نرخ اجاره ی هفتگی: 179 تا 469 دلار) گزینه های اقامتی این خوابگاه شامل: اتاق های دارای سرویس بهداشتی در آپارتمان های 4 نفره/5 نفره/ 6 نفره- سوئتی های بزرگ دوخوابه- سوئیت های بزرگ یک خوابه، اتاق های دونفره دارای سرویس بهداشتی در آپارتمان های 16 نفره/ 10 نفره – Student One: (نرخ اجاره ی هفتگی: 259 تا 479 دلار) گزینه های اقامتی این خوابگاه: اتاق های استاندارد در آپارتمان های 5 خوابه/ اتاق های ممتاز در آپارتمان هیا 5 خوابه/ سوئیت های تک نفره/ دونفره/ سوئیت های King/ سوئیت های Executive (تک نفره/ برای زوج ها) * اقامتگاه های خارج دانشگاه:
  • اقامتگاه های خانگی
  • خانه های اجاره ای
اگر قصد اخذ پذیرش از  دانشگاه های استرالیا را دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال