England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه فدریشن استرالیا (FedUni)

دانشگاه فدریشن استرالیا

درباره ی دانشگاه فدریشن استرالیا (FedUni)

دانشگاه فدریشن واقع در شهر بالارت و ایالت ویکتوریا می باشد که در سال 1994 تاسیس شد. این دانشگاه تا سال 2013 با نام دانشگاه بالارات شناخته می شد ولی از سال 2014، بعد از ادغام دانشگاه بالارات با دانشگاه موناش (پردیس Gippsand) به طور رسمی نام فدریشن را به خود گرفت. این دانشگاه دوره های خود را در دو بخش آموزش عالی و‌ آموزش فنی حرفه ای (TAFE) ارائه می کند. در حال حاضر تقریبا 25000 دانشجو و بیش از 12000 دانشجو در بخش فنی حرفه ای این دانشگاه در حال تحصیل هستند. FdeUni با وجود سابقه ی اندک در زمینه ی آموزش تاکنون به 10 ستاره نائل شده است و به این دلیل هشتمین دانشگاه برتر در میان 20 دانشگاه ایالت ویکتوریا می باشد. این دانشگاه سومین موسسه ی آموزشی استرالیا از نظر قدمت و بزرگترین موسسه ی آموزشی ویکتوریا می باشد. پردیس های این دانشگاه در Ballarat، Gippsand و Wimmera واقع هستند.

اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه‌های استرالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور استرالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در استرالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا، اخذ ویزای تحصیلی استرالیا، بورسیه تحصیلی استرالیا و تحصیل در دانشگاه های استرالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد. تمامی پروسه ویزای تحصیلی کشور استرالیا توسط مشاور رسمی مهاجرت به استرالیا و عضو انجمن MARA انجام میپذیرد.

رنکینگ دانشگاه فدریشن استرالیا (FedUni)

  • رضایتمندی86٪ دانشجویان رشته ی تجارت، 86.2٪ دانشجویان رشته بهداشت، 5٪ دانشجویان هنر و 86.2٪ دانشجویان علوم
  • رتبه ی 29 ام در برتری های تحقیقاتی استرالیا ERA
  • رتبه ی 3 ستاره در سیستم رتبه بندی 5 ستاره ای AEN

دانشکده های دانشگاه فدریشن استرالیا (FedUni)

  • دانشکده تجارت
  • دانشکده آموزش و هنر
  • دانشکده بهداشت
  • دانشکده علوم و فناوری
  • دانشکده فنی حرفه ای FedUni

شرایط تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه فدریشن استرالیا (FedUni)

مقطع کارشناسی:

– مدرک سال دوازدهم استرالیا یا مدارک خارجی معادل با آن

– مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم متوسطه ی ایران با حداقل معدل 13 (از 20 نمره)

– تحصیلات عالی (همانند دیپلم های فنی حرفه ای و یا دیپلم های پیشرفته)  و یا تحصیلات دانشگاهی

* برخی از رشته ها ممکن است نیازمند برآورده کردن پیش نیازهای درسی خاصی از سال دوازدهم باشند و یا شرایط خاص دیگری از جمله داشتن نمونه کار، انجام مصاحبه و … داشته باشند.

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه فدریشن استرالیا (FedUni)

دوره ها آیلتس تافل مبتنی بر اینترنت
دوره های عمومی همانند تجارت، IT، علوم عمومی نمره ی کل: 6.0
هیچ یک از بخش ها کمتر از 6.0 نباشد.</
نمره ی کل: 78- 60
خواندن: 13
شنیدار: 12
گفتار: 18
نوشتار: 21

* برخی از دوره ها نیازمند نمرات بالاتری هستند.

ددلاین اپلای در دانشگاه فدریشن استرالیا (FedUni)

آخرین مهلت ثبت نام در نیمسال اول: 6 ژانویه 2017

هزینه ها و شهریه ی دانشجویان بین المللی دانشگاه فدریشن استرالیا (FedUni)

میانگین شهریه ی سالیانه ی مقطع کارشناسی دانشگاه فدریشن بین 23,300 تا 31,900 دلار استرالیا، میانگین شهریه ی مقطع ارشد آموزش محور دانشگاه فدریشن بین  25,000 تا 34,100 دلار استرالیا و میانگین شهریه ی دوره های تحقیقاتی دانشگاه فدریشن بین 25,500 تا 31,900 دلار استرالیا است.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه فدریشن استرالیا (FedUni)

  • جوایز استرالیا: این کمک هزینه از طرف دولت استرالیا ارائه می شود. این کمک هزینه ها معمولا هزینه ی شهریه، هزینه ی استقرار، بیمه ی سلامت هزینه ی دوره های پیش نیاز انگلیسی، پشتیبانی های تحصیلی و … را پوشش می دهند.
  • بورسیه های برتری بین المللی: مختص دانشجویان بین المللی است که قصد اپلای در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه را دارند. این بورسیه شامل تخفیف 20٪ هزینه ی شهریه در طول مدت تحصیل دانشجو می شود. این بورسیه نیاز به درخواست مجزایی ندارد و دانشجویان در زمان پذیرش برای این بورسیه نیز در نظر گرفته می شوند.
  • بورسیه های بین المللی Ececutive Dean- دانشکده بهداشت: این بورسیه به دانشجویان ممتازی که قصد تحصیل در یکی از رشته های مقطع کارشناسی دانشکده ی بهداشت را دارند، تعلق می گیرد. مبلغ این بورسیه 10,000 دلار می باشد.
  • بورسیه های خوابگاه برای دانشجویان بین المللی ورودی: مختص دانشجویان ورودی که در پردیس بالارات و Gippsland دانشگاه FedUni اقامت می کنند.
  • بورسیه های تلاش و کوشش: از طرف دولت استرالیا به دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی تعلق می گیرند.
  • بورسیه های Ececutive Dean- دانشکده علوم و فناوری: این بورسیه مختص دانشجویان کارشناسی ارشد ‌است که قصد تحصیل در این دانشکده را دارند و 20٪ از هزینه ی دوره ی آنها را پوشش می دهد.

وضعیت مسکن و خوابگاه های دانشگاه فدریشن استرالیا (FedUni)

* اقامتگاه های بالارات:

  • Peter Lalor: (نرخ اجاره ی هفتگی: 246 دلار)

– Peter Lalor Hall: این خوابگاه در پردیس Mt Helen قرار دارد. ظرفیت خوابگاه 314 نفر است. اتاق ها  به صورت تک نفره با تسهیلات مشترک می باشند. وعده ی شام در خوابگاه سرو می شود.

– Peter Lalor South: ظرفیت خوابگاه 170 نفره است. دانشجویان در واحدهای چند طبقه با 10 نفر ساکن هستند.

– Peter Lalor North: ظرفیت خوابگاه 144 نفره است. دانشجویان در 12 واحد دو طبقه ساکن هستند. واحد ها دو خوابه دارای یک آشپزخانه/ فضای مشترک و امکانات لباسشویی می باشند.

  • BellaGuerinHall: (نرخ اجاره ی هفتگی: 205 دلار)

در پردیس Mt Helen واقع است واحدهای این خوابگاه در ساختمان های دو طبقه که هر یک از آنها 11 دانشجو را در خود جای می دهد، تقسیم شده اند. هر واحد دارای دو اتاق خواب می باشد.

  • JemacraPlace: (نرخ اجاره ی هفتگی: 205 دلار)

در پردیس Mt Clear واقع است. از خانه های 5 و 6 خوابه، هر یک با دو سرویس بهداشتی، آشپزخانه، هال و اتاق غذاخوری تشکیل شده است. این خوابگاه دارای باشگاه و استخر می باشد.

  • CampStreet: (نرخ اجاره ی هفتگی: 250 تا 290 دلار)

در مرکز شهر بالارات واقع است. این آپارتمان ها در دو نوع سوئیت و یا آپارتمان های چهار خوابه در دسترس هستند. بسیاری از اتاق ها دارای بالکن می باشند.

  • ElsworthStreet: (نرخ اجاره ی هفتگی: 250 تا 270 دلار)

15 دقیقه تا مرکز شهر پیاده روی دارد. گزینه های اقامتی آن شامل سوئیت و یا آپارتمان های مستقل 2/3 یا 4 خوابه می باشد.

  • VictoriaStreet: (نرخ اجاره ی هفتگی: 165 تا 215 دلار)

این اقامتگاه در ورودی اصلی بالارات از ملبورن قرار دارد و از خانه ها و همچنین هتل های Victoria Street تشکیل شده است. فقط 2.5 کیلومتر از پردیس های SMB/Camp street و مرکز شهر فاصله دارد. خانه ها و هتل های Victoria street دارای اتاق های تک نفره ی بزرگ هر یک با ظرفیت 10 دانشجو می باشند.

* اقامتگاه های Gippsland:

– خوابگاه های شمالی: (نرخ اجاره ی هفتگی: 170 تا 205 دلار)

دقیقا در کنار پردیس اصلی واقع است. ظرفیت آن 35 نفره است. دارای ساختمان های آجری دو طبقه با اتاق هایی در دو نوع بدون سرویس بهداشتی داخل اتاق و یا همراه با آن می باشد.

– خوابگاه های جنوبی: (نرخ اجاره ی هفتگی: 170 تا 195 دلار)

این خوابگاه از 9 واحد با تقریبا 9 نفر در هر کدام از واحدها تشکیل شده است. اتاق های به صورت اتاق های تک نفره ی استاندارد یا بزرگ و یا اتاق های دو نفره می باشند. هر واحد مجهز به آشپزخانه، فضای غذاخوری و لباسشویی می باشد.

– خوابگاه های غربی: (نرخ اجاره ی هفتگی: 170 دلار)

از واحدهای مستقل با شش اتاق خوب خصوصی تشکیل شده اند. ظرفیت خوابگاه 246 نفر است. واحدها مجهز به اثاثیه کامل هستند.

– Halls of Residence: (نرخ اجاره ی هفتگی: 180 تا 205 دلار)

این خوابگاه بسیار مدرن می باشد و از دو ساختمان با ظرفیت کل 50 نفر تشکیل شده است. سه نوع گزینه برای اقامت در این خوابگاه وجود دارد: اتاق به صورت استاندارد، اتاق هایی با سرویس بهداشتی و یا اتاق هایی با دسترسی سیار هستند.

اگر قصد اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا را دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال