England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه کاتولیک استرالیا

دانشگاه کاتولیک استرالیا

درباره ی دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU)

دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU) (Australian Catholic University) یک دانشگاه عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1991 از ادغام چهار موسسه ی کاتولیک آموزش عالی در شرق استرالیا تاسیس گردید. این مرکز علمی، یکی از دانشگاه های برجسته ی کاتولیک در استرالیا است که پذیرای ملت های گوناگون با عقاید مذهبی مختلف می باشد.ACU عضوی از سیستم ملی دانشگاه های همگانی استرالیا و از اعضای انجمن دانشگاه های مشترک المنافع و عضوی از فدراسیون بین المللی دانشگاه های کاتولیک می باشد. ACU هفت پردیس دانشگاهی در آدلاید، بالارات، بریزبین، کانبرا، ملبورن و سیدنی (سیدنی شمالی و استراث فیلد) دارد. نرخ اشتغال فارغ التحصیلان مقطع لیسانس دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU) بالاتر از میانگین ملی است و بسیاری از دانش آموختگان این مرکز علمی درآمد بالایی در مشاغل خود دریافت می کنند. اگر قصد اخذ پذیرش ازاین دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه‌های استرالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور استرالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در استرالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا، اخذ ویزای تحصیلی استرالیا، بورسیه تحصیلی استرالیا و تحصیل در دانشگاه های استرالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد. تمامی پروسه ویزای تحصیلی کشور استرالیا توسط مشاور رسمی تحصیل و مهاجرت به استرالیا و عضو انجمن های ICEF و PIER و MARA انجام میپذیرد.

رنکینگ دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU)

  • رتبه ی 31 ام استرالیا و رتبه ی 701 یا بالاتر در رتبه بندی QS دانشگاه های جهان
  • رتبه ی 34 ام استرالیا و رتبه ی 601 یا بالاتر در رتبه بندی آموزش عالی تایمز (THE)

دانشکده های دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU)

  • دانشکده حقوق و تجارت
  • دانشکده آموزش و هنر
  • دانشکده علوم بهداشتی
  • دانشکده الهیات و فلسفه

شرایط پذیرش دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU)

  • نیازمندی های تحصیلی دانشگاه کاتولیک استرالیا
  • نیازمندی های زبان دانشگاه کاتولیک استرالیا

شرایط تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU)

مقطع کارشناسی: – گواهینامه ی سال دوازدهم استرالیا و یا مدرک معادل با آن – دانشجویان ایرانی علاوه بر  اتمام موفقیت آمیز مقطع متوسطه باید یک مدرک معتبر پیش دانشگاهی و یا یک سال تحصیلات دانشگاهی از یک موسسه ی آموزش عالی معتبر را نیز داشته باشند.

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU)

دوره ها آیلتس تافل مبتنی بر اینترنت
·         دانشکده آموزش و هنر ·         دانشکده علوم بهداشت ·         دانشکده تجارت و دانشکده فلسفه و الهیات در مقطع ارشد نمره ی کل: 6.5 هیچ یک از بخش ها کمتر از 6.0 نباشد. دانشکده آموزش و هنر نمره کل: 90 نوشتار: 21/ گفتار: 18/ خواندن: 20/ شنیدار: 19 ****** دانشکده های علوم بهداشت، تجارت و فلسفه و الهیات در مقطع ارشد : نمره کل: 90 نوشتار: 25
·         دانشکده هنر ·         دانشکده تجارت در مقطع لیسانس ·         دانشکده فلسفه و الهیات در مقطع لیسانس نمره ی کل: 6.5 نوشتار و گفتار: 6.0 شنیدار و خواندن: 5.5 دانشکده هنر نمره کل: 78 نوشتار: 21/ گفتار: 18/ خواندن: 12/ شنیدار: 11 ******** دانشکده تجارت/  دانشکده فلسفه و الهیات نمره کل: 79 نوشتار: 22
دانشکده حقوق نمره ی کل: 7 هیچ یک از بخش ها کمتر از 6.5 نباشد. نمره ی کل: 100 هیچ یک از بخش ها کمتر از 25 نباشد.
* رشته های خاص برخی از دانشکده ها نیازمند نمرات زبان بالاتری هستند.

ددلاین اپلای در دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU)

دانشجویان بین المللی می توانند در هر زمان قبل از تاریخ شروع دوره ی مورد نظر در دانشگاه آپلای کنند. به جز برخی از رشته ها که ددلاین خاصی دارند. آخرین مهلت ثبت نام در رشته های علوم روانشناسی مقطع لیسانس- ارشد روانشناسی بالینی- ارشد روانشناسی (آموزشی و رشدی): 30 سپتامبر

هزینه ها و شهریه ی دانشجویان بین المللی دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU)

میانگین شهریه ی سالیانه ی دوره های کارشناسی، بین 21,000 تا 34,400 دلار استرالیا، میانگین شهریه ی سالیانه ی دوره های کارشناسی ارشد آموزش محور، بین 20,000 تا 26,250 دلار استرالیا، میانگین شهریه ی سالیانه ی دوره های تحقیقاتی، تقریبا معادل با 23,100 دلار استرالیا است.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU)

  • بورسیه های دانشجویان بین المللی دانشگاه کاتولیک استرالیا: تا سقف 20 بورسیه برای دانشجویان ممتاز بین المللی که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شروع به تحصیل می کنند. نیازمند حداقل نمره ی 80٪ در تحصیلات گذشته است و نیمی از هزینه ی شهریه را پوشش می دهد. برای دانشجویان تحقیقاتی یک هزینه ی زندگی معادل با مقدار بورسیه ی APA پرداخت می شود.
  • بورسیه های دانشکده حقوق و تجارت: پرداخت 1000 دلار هزینه ی شهریه یک سال تحصیلی دانشجویان بین المللی مقطع ارشد دانشگاه با حداقل میانگین نمره ی 70٪ در تحصیلات گذشته.
  • بورسیه ی برتری تحصیلی Dean: این بورسیه 2000 دلار از هزینه ی شهریه ی دانشجویان را پوشش داده و به 5 نفر از دانشجویان مقطع لیسانس این دانشکده ارائه می شود.
  • جوایز توسعه ی جوامع دانشکده ی تجارت Peter Faber: مبلغ این بورسیه 2000 دلار می باشد.
  • بورسیه ی بورسیه ی کارشناسی ارشد پژوهش محور (IPRS): از طرف دولت استرالیا پرداخت می شود و هزینه ی شهریه، بیمه ی سلامت دانشجو و وابستگان او به علاوه ی یک هزینه ی زندگی به مبلغ 25,000 دلار را پوشش می دهد.

وضعیت مسکن و خوابگاه های دانشگاه کاتولیک استرالیا (ACU)

* اقامتگاه های پردیس سیدنی: (نرخ اجاره ی هفتگی: 330 دلار)
  • MiguelFebersCordero: تحت مدیریت دانشگاه/ دارای آپارتمان ها و سوئیت های مجهز به اثاثیه کامل
* اقامتگاه های پردیس بالارات: (نرخ اجاره ی هفتگی: 150 دلار)
  • Camillus Residental Village: در 4 کیلومتری دانشگاه/ معمولا برای دانشجویان ورودی/ ظرفیت 78 نفر/ متشکل از 15 واحد مدرن
  • Managed Residence (بالارات): در 8 کیلومتری دانشگاه/ خانه های مجهز به اثاثیه کامل با 3 تا 7/ بدون سرو غذا
* اقامتگاه های پردیس بریزبین:  آپارتمان های مستقل یا اشتراکی با اثاثیه کامل/ بدون سرو غذا/ تحت مدیریت دانشگاه نیستند.
  • Iglu Brisbane
  • اقامتگاه هایی به سبک رزیدنتال کالج: (خوابگاه دانشجویی Toowong- رزیدنتال کالج Raymont Lodge)
* اقامتگاه های پردیس کانبرا: (نرخ اجاره ی هفتگیک 240 تا 280 دلار)
  • Managed Residence (کانبرا): دارای خانه های 3 یا 4 خوابه/ بدون سرو غذا
  • Mackillop House: خوابگاه دخترانه با امکانات سرو غذا
* اقامتگاه های پردیس ملبورن:
  • آپارتمان های دانشجویی: آپارتمان های سوئیتی/ یک خوابه/ یک خوابه با دو تخت/ دو یا سه خوابه واقع در مرکز شهر و نزدیک به دانشگاه/ معمولا با اثاثیه هستند/ به صورت آپارتمان
  • UniLodge
  • خوابگاه های دانشجویی: آپارتمان های مستقل و یا اشتراکی با اثاثیه کامل
اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه های استرالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال