England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ)

دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا

درباره ی دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ)

دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ) (University of Southern Queensland) یک دانشگاه عمومی با اندازه ی متوسطه است که در سال 1967 در شهر توومبای ایالت کوئینزلند تاسیس شد. این دانشگاه دارای سه پردیس در توومبا، اسپرینگ فیلد و اپسویچ می باشد. USQ با بیش از 75٪ دانشجوی آنلاین یکی از پیشتازان در زمینه ی آموزش های از راه دور می باشد. این دانشگاه با پیشرفت فناوری در سال 1970 موفق شد تا آموزش های خود را در مناطق روستایی کوئینزلند و همچنین جوامع بین المللی ارائه کند. این دانشگاه در سال 1998 به عنوان بهترین دانشگاه دنیا در آموزش های آزاد و از راه دور انتخاب شد. همچنین در سال 2002-2001 جایزه ی بهترین دانشگاه سال استرالیا را کسب کرد. اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاههای استرالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور استرالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در استرالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا، اخذ ویزای تحصیلی استرالیا، بورسیه تحصیلی استرالیا و تحصیل در دانشگاه های استرالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد. تمامی پروسه ویزای تحصیلی کشور استرالیا توسط مشاور رسمی مهاجرت به استرالیا و عضو انجمن MARA انجام میپذیرد.

رنکینگ دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ)

  • رتبه ی 31 ام استرالیا و رتبه ی 701 به بالاتر جهان در سیستم رتبه بندی QS
  • رتبه ی 34 ام استرالیا و رتبه ی 800-601 جهان در سیستم رتبه بندی آموزش عالی تایمز‌‌ (THE 2017)
  • رتبه ی 29 ام برتری های تحقیقاتی استرالیا (ERA)
  • یکی از 5 دانشگاه برتر استرالیا در رشته ی MBA

دانشکده های دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ)

– دانشکده تجارت، آموزش، حقوق و هنر
  • دانشکده هنر و ارتباطات
  • دانشکده کارهای هنری
  • دانشکده بازرگانی
  • دانشکده مدیریت و‌ سرمایه گذاری
  • دانشکده حقوق و قضاوت
  • دانشکده تربیت معلم و اوایل دوران کودکی
  • دانشکده زبانشناسی، آموزش بزرگسال و نیروی متخصص
– دانشکده بهداشت، مهندسی و علوم پایه
  • دانشکده پرستاری و مامایی
  • دانشکده بهداشت و رفاه
  • دانشکده روانشناسی و مشاوره
  • دانشکده کشاورزی و علوم محاسباتی و محیط زیست
  • دانشکده مهندسی عمران و نقشه برداری
  • دانشکده مهندسی مکانیک و مهندسی کامپیوتر

شرایط تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ)

مقطع کارشناسی: – مدرک سال دوازدهم استرالیا یا مدرک معادل با آن – مدرک GCE A Levels با حداقل نمره ی D در انگلیسی – مدرک GCE O Level با حداقل نمره ی C در انگلیسی – دیپلم بین المللی (IB) – برآورده کردن پیش نیازهای درسی دوره ی مورد نظر – تحصیلات عالی و یا دانشگاهی * برخی از رشته ها ممکن است نیازمندی های بیشتری همانند نمونه کار، مصاحبه و … داشته باشند.

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ)

دوره ها آیلتس تافل مبتنی بر دفترچه (PBT) تافل مبتنی بر کامپیوتر (CBT) تافل مبتنی بر اینترنت (IBT)
·         مقطع کارشناسی (به جز رشته های مامایی، پرستاری، داروسازی، ورزش، حقوق، آموزش، اوایل کودکی) نمره ی کل: 6.0 نمره ی هیچ یک از بخش ها کمتر از 5.5 نباشد. نمره کل: 550 TWE: 4.5 نمره کل: 213 نمره ی کل: 80 هیچ یک از بخش های دیگر کمتر از 19 نباشد.
·         مقطع کارشناسی ارشد (به جز رشته های فناوری اطلاعات، فناوری کامپیوتری، سیستم های اطلاعاتی، حسابداری حرفه ای، روانشناسی، روانشناسی حرفه ای، یادگیری و آموزش) ·         دوره های تحقیقاتی نمره ی کل: 6.5 نمره ی هیچ یک از بخش ها کمتر از 6.0 نباشد. نمره کل: 570 TWE: 5 نمره کل: 230 نمره ی کل: 90 هیچ یک از بخش های دیگر کمتر از 20 نباشد.
* رشته های ذکر شده داخل پرانتر نیاز به نمرات زبان بالاتری هستند.

ددلاین اپلای در دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ)

نیمسال اول: 20 فوریه 2017 نیمسال دوم: 3 جولای 2017

هزینه ها و شهریه ی دانشجویان بین المللی دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ)

میانگین شهریه ی دوره های دانشگاه کوئینزلند جنوبی (USQ) بین 26,900 تا 59,600 دلار استرالیا است

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ)

  • بورسیه های جوایز استرالیا: این بورسیه، از کمک هزینه های بین المللی معتبری است که از طرف دولت استرالیا ارائه می شود.
  • بورسیه ی باشگاه Toowoomba Garden City Zonta: برای پشتیبانی از دانشجویان خانم که از کمک های مالی بهره می شوند.
  • بورسیه های بین المللی کارشناسی ارشد از طرف ریاست دانشگاه: این بورسیه برای پشتیبانی از دانشجویان ممتاز بین المللی که قصد تحصیل در یک دوره ی تمام وقت در مقطع کارشناسی ارشد را دارند، ارائه می شود. حداکثر مبلغ این بورسیه 5,000 دلار می باشد و بخشی از شهریه ی دانشجو را پرداخت می کند.
  • بورسیه ی پیشرفتهای حرفه ای: از یادگیری و تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی در زمینه ی پیشرفت های حرفه ای پشتیبانی می کند.
  • بورسیه ی درخشش USQ: این کمک هزینه از سه دانشجوی خانم در هر یک از رشته های مقاطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد آموزش محور پشتیبانی می کند. حداکثر مبلغ این بورسیه 700 دلار می باشد.
  • بورسیه ی شبکه ی زنان USQ: برای پشتیبانی و تشویق دانشجویان خانمی که در هر یک از رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه در حال تحصیل می باشند، ارائه می شود. حداکثر مبلغ هر بورسیه 500 دلار می باشد.
  • بورسیه های اقتصاد بهداشت در مقطع دکترا: دانشکده بازرگانی USQ دو بورسیه ی اقتصاد بهداشت را برای دانشجویان مقطع دکترا که که تحقیقاتشان دستاوردهایی برای برنامه های اقتصاد بهداشت گروه های اقتصاد کاربردی و گروه های تحقیقاتی تحلیل سیاست داشته است، ارائه می کند. این بورسیه یک هزینه ی زندگی به مبلغ 30,000 دلار در سال و همچنین هزینه ی شهریه را نیز پوشش می دهد.
  • بورسیه های تحقیقاتی هزینه ی زندگی برای دانشجویان بین المللی‌(ISRS): این بورسیه برای پشتیبانی از دانشجویان دکترا که در دوره های تمام وقت USQ‌ تحصیل می کنند، ارائه می شود. این بورسیه یک هزینه ی زندگی به مبلغ 20,000 دلار در سال را ارائه می کند. حداکثر مدت پرداخت این کمک هزینه، سه سال می باشد.
  • بورسیه های تحقیقاتی هزینه ی دانشجویان بین المللی (IFRS): این بورسیه برای پشتیبانی از دانشجویان دکترا که در دوره های تمام وقت USQ‌ تحصیل می کنند، ارائه می شود. هزینه ی شهریه ی دانشجویانی که موفق به دریافت این بورسیه می شوند، از طرف دانشگاه USQ به مدت 6 نیمسال پرداخت خواهد شد.
  • بورسیه های کارشناسی ارشد پژوهش محور دانشگاه کوئینزلند جنوبی (IPRS): این بورسیه مختص دانشجویان دوره های تحقیقاتی می باشد. این کمک هزینه، یک هزینه ی زندگی سالانه به مبلغ 30,000 دلار و همچنین هزینه ی شهریه و بیمه ی سلامت را پوشش می دهد.

وضعیت مسکن و خوابگاه های دانشگاه کوئینزلند جنوبی استرالیا (USQ)

هر یک از سه پردیس دانشگاه کوئینزلند جنوبی گزینه هایی را برای اقامت دانشجویان فراهم می کنند * پردیس توومبا: – رزیدنتال کالج ها: (نرخ اجاره ی هفتگی: 285 تا 330 دلار) این خوابگاه ها داخل پردیس توومبا واقع هستند. سه رزیدنتال کالج در این پردیس وجود دارد.
  • Concannon College: این رزیدنتال کالج تحت مدیریت دانشگاه می باشد. ظرفیت آن 102 نفر است و از 4 بلوک، یک سالن غذاخوری و یک سالن تفریح تشیکل شده است. مذهب اصلی این خوابگاه کاتولیک می باشد اما دانشجویان با هر عقیده و مذهبی می توانند در آن اسکان یابند.
  • McGergor College: این رزیدنتال کالج در سال 1967 تاسیس شد و در حال حاضر ظرفیتی برابر با 200 نفر در 11 بلوک دارد. گزینه های اقامتی این خوابگاه: 3 آپارتمان مسکونی با سرویس بهداشتی های شخصی و سالن مطالعه/ دو واحد با سرویس بهداشتی شخصی و تسهیلات مشترک / 57 اتاق با سرویس بهداشتی مشترک بین هر دو اتاق دارای امکانات پخت غذا/ 76 اتاق با سرویس بهداشتی مشترک بین هر دو اتاق/ 60 اتاق خواب با سرویس بهداشتی شخصی داخل اتاق
  • Steele Rudd College: این کالج در سال 1969 تاسیس شد و در حال حاضر 117 دانشجو را در 9 بلوک خود جای داده است. در این کالج هم می توان از امکانات سرو غذای خوابگاه و یا پخت غذای شخصی استفاده کرد.گزینه های اقامتی خوابگاه: 65 اتاق خواب با سرویس بهداشتی مشترک بین 10 نفر/ 51 اتاق خواب با سرویس بهداشتی مشترک بین 10 تا 15 نفر (بدون سرو غذا)/ یک آپارتمان مسکونی با سرویس بهداشتی شخصی و سالن مطالعه ی مجزا (بدون سرو غذا)‌
* پردیس اسپرینگ فیلد – دهکده ی مسکونی اسپرینگ فیلد: (نرخ اجاره ی هفتگی: 140 تا 195 دلار) این اقامتگاه، خوابگاه اصلی دانشجویان پردیس اسپرینگ فیلد دانشگاه USQ می باشد. دارای اتاق های دو تا هفت نفره ی مجهز به اثاثیه ی کامل می باشد. امکانات و تسهیلات تفریحی مانند سالن های ژیمناستیک، سالن های چندمنظوره ی ورزشی دقیقا در کنار این دهکده ی مسکونی دانشجویی هستند.
  • پردیس ایپسویچ
این پردیس خوابگاهی داخل خود ندارد. اما گزینه هایی برای اقامت در خارج از پردیس وجود دارد. اگر قصد اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا را دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال