England Flag
Search
Search
Close this search box.

کالج مریتایم استرالیا

کالج مریتایم استرالیا

درباره ی کالج مریتایم استرالیا

کالج مریتایم استرالیا  (AMC) (Australian Maritime College) موسسه ی تخصصی دانشگاه تازمانیا و موسسه ی ملی آموزش و پرورش و تحقیقات دریایی می باشد. کالج مریتایم استرالیا در سال 1980 در لاونسستون تازمانیا تاسیس شد. آموزش عالی با عنوان AMC، در دانشگاه تازمانیا ارائه و سازماندهی می شود. با این حال برنامه ی آموزشی کالج توسط هیئت مستقل AMC کنترل می شود. کالج مریتایم استرالیا (AMC) یکی از 7 عضو بنیان گذار انجمن بین المللی دانشگاه های دریایی (IAMU) می باشد. این کالج دو پردیس اصلی در 50 کیلومتری تازمانیای شمالی دارد که هر یک از این پردیس ها دارای تسهیلات و اقامتگاه های متفاوتی هستند. AMC دومین پردیس را از نظر زیبایی در اختیار دارد. AMC از سه مرکز ملی تشکیل شده است که دوره هایی را در مهندسی دریایی، محیط دریا و حمل و نقل دریا و دریانوردی ارائه می کنند.  پردیس اصلی AMC در نیونهام واقع است. کلاس های این کالج کوچک هستد و این امر باعث برقراری ارتباطی نزدیک بین استادان و دانشجویان شده است. آموزش های این کالج در دو روند خاص ارائه می شوند: دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دوره های آموزش و پرورش حرفه ای (صنعتی)/ دریانوردی ساحلی که شامل دیپلم ها، دیپلم های پیشرفته، گواهینامه ها و دوره های حرفه ای می شود.

 

اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاههای استرالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور استرالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در استرالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا، اخذ ویزای تحصیلی استرالیا، بورسیه تحصیلی استرالیا و تحصیل در دانشگاه های استرالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد. تمامی پروسه ویزای تحصیلی کشور استرالیا توسط مشاور رسمی مهاجرت به استرالیا و عضو انجمن MARA انجام میپذیرد.

دانشکده های کالج مریتایم استرالیا

  • دانشکده مهندسی و هیدرودینامیک دریایی
  • دانشکده تجارت دریایی و حمل و نقل بین المللی
  • دانشکده دریانوردی (اقیانوسی/ ساحلی)

شرایط پذیرش کالج مریتایم استرالیا

  • نیازمندی های تحصیلی کالج مریتایم استرالیا
  • نیازمندی های زبان کالج مریتایم استرالیا

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از کالج مریتایم استرالیا

مقطع کارشناسی:

– گذراندن سال دوازدهم استرالیا (و یا معادل با آن) با حد نصاب نمرات در برخی از دروس ریاضیات و علوم

– داشتن حد نصاب نمره ی ATAR انگلیسی سال دهم استرالیا  مختص هر رشته ( ویا معادل با آن)

– متقاضیان غیر سال دوازدهم اکثر دوره ها باید تجارب حرفه ای مرتبط و سطوح تسلط کافی در دروس خاصی به عنوان پیش نیاز دوره ی مورد نظر برآورده کنند.

– داشتن یک سال تحصیلات دانشگاهی و یا تحصیلات فنی حرفه ای

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از کالج مریتایم استرالیا

دوره هاآیلتستافل مبتنی بر اینترنت
کل دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد

نمره ی کل: 6.0

هیچ یک از بخش ها کمتر از  5.5 نباشد.

نمره ی کل: 72

خواندن: 10

شنیدار: 9

گفتار: 16

نوشتار: 19

کل دوره های تحقیقاتی

نمره ی کل: 6.0

هیچ یک از بخش ها کمتر از  6.0 نباشد.

نمره ی کل: 72

خواندن: 16

شنیدار: 16

گفتار: 18

نوشتار: 22

ددلاین اپلای در کالج مریتایم استرالیا

اپلای دانشجویان بین المللی کالج مریتام معمولا در هر زمان از سال پذیرفته می شود. به دانشجویان توصیه می شود که حداقل 3 ماه قبل از شروع نیمسال در دانشگاه اپلای کنند.

هزینه ها و شهریه ی دانشجویان بین المللی کالج مریتایم استرالیا

میانگین شهریه ی سالیانه دوره های کارشناسی دانشگاه حدود 26,000 تا 36,000 دلار استرالیا، میانگین شهریه ی سالیانه دوره های کارشناسی ارشد آموزش محور دانشگاه حدود 25,000 تا 32,000 دلار استرالیا، میانگین شهریه ی سالیانه دوره های تحقیقاتی دانشگاه بین 30,000 تا 38,000 دلار استرالیا است.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی کالج مریتایم استرالیا

* بورسیه های Excellent Archiver: مختص دانشجویانی با امتیاز پذیرش دانشگاهی بالا است که برای اولین بار در مقطع کارشناسی این کالج ثبت نام می کنند. بورسیه ها به دانشجویانی با ATAR بیشتر از 90 ، OP6 و یا IB36 یا بالاتر تعلق می گیرد. انواع این بورسیه:

  • بورسیه های Excellent Archiver: مرکز ملی بندرها و کشتی رانی- بخش مدیریت دریایی و حمل و نقل بخشی از کالج مریتایم استرالیا (ACM) است و دو 2 بورسیه را به دانشجویانی با نمره ی ATAR بالا که برای اولین بار در دانشکده های مدیریت دریایی و حمل و نقل تحصیل می کنند، اعطا می کند. مبلغ این بورسیه 8,200 دلار است و هزینه ی سال اولین خوابگاه در یک اتاق تک نفره را پوشش خواهد داد.
  • بورسیه ی جامعه ی رفاهی دریانوردان استرالیا (AMWS): این بورسیه به دانشجویان کالج AMC که در رشته های مرتبط با دریا تحصیل می کنند، پرداخت می شود. مبلغ این بورسیه 2,500 دلار است و مهلت پایان اپلای در این بورسیه 24 فوریه 2017 است.
  • بورسیه های مهندسی دریایی برای زنان: مختص دانشجویان در حوزه های تحصیلی سیستم های دور از ساحل، مهندسی اقیانوس و معماری دریایی. به دانشجویان خانمی که به ATAR بالاتر از 70 (OP14 و یا بالاتر) دست یافته باشند و در نیمسال 1 سال 2017 حضور یابند، پرداخت می شود. این بورسیه 75٪ از هزینه های اقامتگاه دانشجو در سال اول تحصیلش را پرداخت می کند.

* بورسیه های دوره های تحقیقاتی:

  • بورسیه های AMC: این بورسیه برای کاندیدا های داخلی و بین المللی دوره های تحقیقاتی که شایستگی تحصیلی و پتانسیل تحقیقاتی استثنائی را به نمایش می گذارند، فراهم شده است. ارزش این بورسیه یک هزینه ی زندگی به مبلغ 26,682 دلار است. اپلای در این بورسیه ها در حال حاضر امکان پذیر است. آخرین مهلت ثبت نام: 29 مارچ 2017
  • جوایز کارشناسی ارشد استرالیا (APA):
  • بورسیه های تحقیقاتی فارغ التحصیلان تازمانیا (TGRS): شامل بورسیه ها و کمک هزینه های زیر است:

–  بورسیه ها و کمک هزینه های تلاش و کوشش: این بورسیه ها از طرف دولت استرالیا ارائه میشوند، بسیار رقابتی و بر اساس شایستگی دانشجویان تعلق می گیرند.

– بورسیه های بین المللی کارشناسی ارشد پژوهش محور (IPRS): این بورسیه از طرف دولت استرالیا پرداخت می شود و شهریه ی دانشجویان تمام وقت مقاطع تحقیقاتی دانشگاه تازمانیا و همچنین هزینه ی بیمه ی سلامت دانشجویان بین المللی و وابستگان او را پوشش می دهد.

– بورسیه های فوق لیسانس پژوهش محور تازمانیا: این کمک هزینه برای تمام رشته های مقاطع تحقیقاتی دانشگاه تازمانیا ارائه می شود. مبلغ این بورسیه 26,288 دلار در سال است.

  • بورسیه ی John Bicknell: این بورسیه معادل با بورسیه های ممتاز تازمانیا (نرخ جوایز کارشناسی ارشد استرالیا+ تا سقف 7,500 دلار سالیانه به علاوه ی سرمایه های عملیاتی تا سقف 5,000 دلار در سال) برای یک دوره ی سه ساله می باشد. آخرین مهلت اپلای در این بورسیه: 31 ژانویه 2017

وضعیت مسکن و خوابگاه های کالج مریتایم استرالیا

  • Investigator Hall (آپارتمان های با اثاثیه ی کامل): نرخ اجاره ی هفتگی: 516 دلار

کالج مریتایم استرالیا 180 آپارتمان سوئیتی مدرن با اثاثیه ی کامل را برای دانشجویان ارائه می کند. این خوابگاه در فوریه 2014 در پردیس Newnham افتتاح شد. این آپارتمان های مستقل دارای آشپزخانه و حمام های شخصی همراه با امکانات سرو غذا هستند.

  • Investigator Hall: (فقط اتاق): نرخ اجاره ی هفتگی: 174 تا 219

علاوه بر آپارتمان های سوئیتی تعدادی اتاق تک نفره نیز در این پردیس موجود است. این خوابگاه دارای امکانات سرو غذا در طول هفته هستند.

  • آپارتمان های Invers: نرخ اجاره ی هفتگی: 199 دلار

120 آپارتمان واقع در invers کنار رودخانه ی North Esk River نزدیک به مرکز لاونسستون در 4 کیلومتری پردیس Newnham وجود دارند. این آپارتمان ها دارای آشپزخانه ی شخصی هستند.

اگر قصد اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا را دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال