Search
Close this search box.

فراهم شدن امکان جستجوی املاک اجاره ای کانادا در فیس بوک

راه اندازی امکان جستجو و مشاهده املاک اجاره ای کانادا در فیس بوک

با استفاده از امکان جدید فیس بوک، پیدا کردن آپارتمان اجاره ای در کانادا برای افرادی که به دنبال خانه هستند بسیار ساده تر شده است. فیس بوک با همکاری سایت های املاک همچون RentSeeker و Zumper توانسته است امکان جستجو بین صدها هزار آپارتمان اجاره ای در بازار کانادا را راه اندازی کند.
این شبکه اجتماعی اعلام کرده خدمات و سرویس های بخش جدید بازار یا Marketplace در این سایت به کاربران کانادایی در یافتن خانه جدید کمک می کند و ابراز امیدواری کرده که این روند را در آینده تسهیل نماید.

سال گذشته، فیس بوک این سرویس بازار را برای کمک به پروسه یافتن خانه اجاره ای در ایالات متحده راه اندازی کرد.

این پورتال به کاربران یک راه ساده برای جستجوی خانه های اجاره ای با استفاده از تعیین شرایط مورد نظر بر اساس فیلترهای جستجو از جمله موقعیت مکانی آپارتمان، قیمت، تعداد اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی، نوع اجاره، وسعت و همچنین امکان نگهداری از سگ و یا گربه ارائه کرده است. این قابلیت برای کاربران فیس بوک به صورت امکان مشاهده و جستجوی تصاویر ۳۶۰ درجه ای املاک استیجاری است که به آنها اجازه می دهد خانه های مورد نظر خود را در این شبکه اجتماعی بیابند و در صورت نیاز، با صاحب آن تماس بگیرند.

r

فیس بوک همچنین به کاربران اجازه می دهد تا لیستی از آپارتمان های اجاره ای مربوط به آژانس های حرفه ای، صاحبخانه ها و مدیران املاک در دیگر محله ها را مشاهده نمایند.

Buen Pan، یکی از مدیران فیس‌بوک درباره این طرح جدید اعلام کرده است:« قابلیت و امکان Marketplace در شبکه اجتماعی پر طرفدار و محبوب فیس بوک، برای آن دسته از کاربران و افرادی که به دنبال خانه هستند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود چرا که آنها از این پس با استفاده از این امکان جدید، گزینه های بیشتری برای یافتن خانه پیش روی خود خواهند داشت.»

لازم به ذکر است که افزودن این امکان علاوه بر سودآوری برای شرکت فیس بوک، آسایش و رفاه کاربران فیس بوکی را نیز به ارمغان خواهد آورد.

بنا بر اعلام فیس بوک، در حالیکه راه اندازی این بازار در کانادا در ابتدای راه قرار دارد، ولی به زودی و طی چند هفته آینده شاهد گسترش آن در سراسر کانادا خواهیم بود.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها