England Flag
Search
Search
Close this search box.

سفر آسان و سریع با افتتاح خط جدید قطار از تورنتو به نیاگارا فالز

سفر آسان و سریع با افتتاح خط جدید قطار از تورنتو به نیاگارا فالز

همه مردم انتاریو از کمبود سیستم حمل ونقل بین تورنتو و نیاگارا فالز آگاهی دارند، به ویژه افرادی که صبح هنگام این مسیر را طی می کنند. با توجه به ترافیک وحشتناک صبحگاهی و اینکه اتوبوس یکی از معدود انتخاب های افراد است، خوشبختانه شرکت حمل و نقل عمومی GO Transit به تازگی اعلام کرده است قطار جدید صبح و عصر، بین تورنتو و نیاگارا فالز در سال جدید میلادی آغاز به کار خواهد کرد.

از تاریخ 7 ژانویه 2019، شهروندان می توانند از دوشنبه تا جمعه با قطار Lakeshore West میان نیاگارا فالز و تورنتو رفت و آمد کنند. آخرین توقف اصلی قطار قبلا در همیلتون بود که اکنون به نیاگارا گسترش یافته است و سبب شده دو ایستگاه جدید در نیاگارا فالز و سنت کاترین (St.Cathrines) راه اندازی شود.

تا پیش از این، سفر به نیاگارا چالشی بزرگ برای مردم تورنتو بود. آنها می بایست در همیلتون از قطار پیاده می شدند و از طریق اتوبوس ادامه مسیر می دادند.

سفر آسان و سریع با افتتاح خط جدید قطار از تورنتو به نیاگارا فالز
این خط جدید قطار از ساعت 5:19 صبح از ایستگاه نیاگارا فالز شروع به حرکت کرده و در ساعت 5:15 عصر Union Station را ترک می کند. بدین ترتیب مسافران زمان کافی در اختیار دارند که هر روز برای رفت و برگشت به سر کار از آن استفاده کنند.

راه اندازی این خط 4 سال زودتر از برنامه انجام می گیرد و این اولین مسیر قطار بین تورنتو و نیاگارا فالز است و انتظار می رود رفت و آمد بین این دو شهر را راحت تر وسریعتر کند.

شرکت GO transit قطارهای فصلی هم به این خط اختصاص داده تا موجب تشویق گردشگران برای جابجایی بین این دو شهر شود. البته توسعه این خط، کمتر به دلیل گردشگری بوده و هدف اصلی آن بهبود زندگی کارمندان و کارگران از طریق تسهیل رفت و آمد بوده است.

سفر آسان و سریع با افتتاح خط جدید قطار از تورنتو به نیاگارا فالز

Jeff Yurek، وزیر حمل و نقل درباره راه اندازی این خط قطار جدید می گوید:”مردم زیادی روزانه در ترافیک انتاریو گیر می کنند و زمان زیادی را از دست می دهند که این امر در سال جاری، هزینه های چند میلیارد دلاری از نظر کاهش بهره وری به اقتصاد ما تحمیل کرده است.”

وی اظهار داشت که این آغاز حرکت قطار GO train است و در سال جدید ایستگاه ها و خطوط جدید دیگری نیز در انتاریو راه اندازی خواهند شد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها