Search
Close this search box.

ناخن کاری در کانادا؛ از شرایط تا درآمد

ناخن کاری در کانادا

به کار و فعالیت در حوزه ناخن کاری در کانادا فکر می‌کنید؟ خبر خوبی برایتان داریم! شغل ناخن کاری در کانادا در سال‌های اخیر رونق چشم‌گیری پیدا کرده است. تعداد زیادی از مهاجران این کشور در حوزه ناخن فعالیت می‌کنند و درآمد مناسبی به‌دست می‌آورند.

کانادا به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجر‌پذیر دنیا، فرصت بی‌نظیری را برای ناخن‌کاران فراهم کرده است. اگر شما نیز تصمیم خود را گرفته‌اید که به‌عنوان ناخن‌کار در کانادا مشغول به کار شوید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

اینجا اطلاعات کاملی را درباره شرایط و روش‌های مهاجرت ناخن کار به کانادا،‌ بازار کار، آینده شغلی و درآمد ناخن‌کاران در این کشور در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

فهرست مطالب

ویدیوی مصاحبه با ساحل درباره تجربه ناخن‌کاری در کانادا

ساحل به‌تازگی به شهر ونکوور کانادا مهاجرت کرده و فقط بعد از ۲ هفته توانسته است در یک سالن‌ناخن‌کاری مشغول به کار شود. او در این مصاحبه از تجربیاتش از کار ناخن‌کاری در کانادا و تفاوت‌های این شغل پر‌طرفدار در ایران و کانادا می‌گوید.

ساحل در ایران حدود ۵ سال و نیم سالن ناخن‌کاری داشته و به‌صورت مستقل فعالیت می‌کرده است. رشته تحصیلی او شهرسازی بوده؛ به همین دلیل در هنر و کار طراحی مهارت زیادی دارد.

تفاوت ناخن‌کاری در ایران و کانادا از نظر ساحل:

«من در ایران بیشتر کار ژلیش، لمینت، کاشت و مانیکور و پدیکورِ خیس و خشک را انجام می‌دادم. اما مردم کانادا خیلی کم به کار کاشت و طراحی ناخن علاقه دارند؛ چرا که اینجا نگه‌داری همیشگی از ناخن‌‌ها هزینه دارد و کاری فانتزی محسوب می‌شود. در کانادا مردم بیشتر در مناسبت‌هایی مانند عروسی‌ها یا جشن هالووین کار طراحی و کاشت انجام می‌‌دهند و در باقی ایام، یا ناخن‌هایشان را ترمیم می‌کنند یا فقط لاک معمولی می‌زنند.
سالن‌های ناخن‌کاری کانادا نیز از ایران ساده‌تر هستند. همچنین، همکاران و مدیران کانادایی نیز بسیار مهربان‌تر و دوستانه‌تر رفتار می‌کنند و و به‌اصطلاح هوای هم را دارند.»

قیمت‌های خدمات ناخن‌کاری در کانادا از نظر ساحل:

«قیمت خدمات ناخن در سالن‌های معمولی کانادا بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار است؛ اما در سالن‌های فنسی ممکن است تا ۱۵۰ دلار نیز برسد. از نظر درآمد نیز سالن‌های معمولی حداقل حقوق هر استان را پرداخت می‌کنند و معمولا ۳ تا ۵ درصد هم کامیشن دریافت می‌کنید. مشتریان نیز معمولا درصدی را به‌عنوان تیپ به ناخن‌کار می‌پردازند.

بنابراین می‌توان گفت که یک ناخن‌کار در سالنی معمولی در کانادا ماهانه بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار درآمد خواهد داشت. در سالن‌های فنسی و لوکس هم ممکن است درآمد ناخن‌کاران به ۶ تا ۷ هزار دلار در ماه برسد که درآمد بسیار بالایی است.»

مهاجرت ناخن کار به کانادا؛ شرایط خود را بسنجید

ناخن‌کار ماهر هستم و در کانادا حضور دارم:

اگر در ایران ناخن‌کار ماهر و با‌سابقه بودید،‌ مدرک ناخن‌کاری دارید و به هر روشی به کانادا مهاجرت کرده‌ و در این کشور حضور دارید، کارتان راحت‌تر است. برای فعالیت در سالن‌های ناخن کانادا، نیازی به داشتن مدرک ناخن‌کاری از موسسات آموزشی کانادایی ندارید.

شما می‌توانید با تهیه یک رزومه و پورتفولیوی قوی و ارائه ترجمه مدرک ناخن‌کاری ایران خود، برای کار در سالن‌های ناخن‌کاری کانادا اپلای کنید. این مهارت شماست که برای کارفرما اهمیت دارد. اگر واقعا مهارت داشته باشید، به‌احتمال زیاد استخدام می‌شوید.

اگر در کانادا هستید، ناخن‌کار نیستید اما به این حرفه علاقه دارید، ابتدا باید در دوره‌های ناخن‌کاری در کانادا ثبت‌نام کنید. بسیاری از کالج‌ها و موسسات آموزشی در کانادا دوره‌های ناخن‌کاری را برگزار می‌کنند؛ دوره‌هایی که معمولا کوتاه‌مدت (۱۰ تا ۲۰ هفته) هستند. پس از گذراندن دوره، اخذ گواهی و کسب مهارت لازم، می‌توانید برای اشتغال در شغل ناخن‌کاری در کانادا اپلای کنید.

کار شما دشوارتر است. روش‌های مختلفی برای مهاجرت ناخن کار به کانادا وجود دارند که در این مقاله آن‌ها را بررسی می‌کنیم. برای مثال، می‌‌توانید از طریق سیستم اکسپرس اینتری، برنامه‌های استانی یا دریافت جاب آفر و ورک پرمیت کانادا به این کشور مهاجرت کنید. اما توجه داشته باشید که گرفتن جاب آفر در حوزه ناخن‌کاری دشوار است.

در اکسپرس اینتری نیز برای گرفتن دعوتنامه اقامت دائم باید در فاکتور‌هایی مانند سابقه کاری، سطح تحصیلات، نمره زبان و غیره، امتیاز بالایی به‌دست آورید.

معرفی شغل ناخن‌کاری در کانادا

ناخن‌کاران در کانادا در ارائه خدماتی مانند مراقبت، کاشت، ترمیم، مانیکور، پدیکور، طراحی، ژلیش، لاک و سایر خدمات رایج در این شغل تخصص دارند. ناخن‌کاران از طریق ابزارهای مختلفی مثل دستگاه UV، دستگاه سوهان برقی و دستی، نیپر ناخن و برخی از مواد آرایشی بهداشتی مانند ژل، تیپ ناخن، چسب، پودر کاشت و سایر موارد، ظاهر ناخن‌ها را تغییر یا استحکام آن‌ها را افزایش می‌دهند.

تکنیسین‌های ناخن در کانادا در سالن‌های ناخن‌کاری (Nail Bars)، آرایشگاه‌ها، مراکز اسپا و ماساژ یا حتی ریزورت‌ها استخدام می‌شوند یا می‌توانند بیزینس شخصی خود را راه‌اندازی کنند. همچنین، برخی از ناخن‌کاران در خانه خود خدمات ناخن‌کاری را ارائه می‌دهند.

ناخن‌کاری در لیست مشاغل ملی کانادا کد اختصاصی ندارد و زیر مجموعه‌ شغل متخصص زیبایی در نظر گرفته می‌شود. کد ناک مشاغل زیبایی در کانادا NOC 63211 است.

شرایط لازم برای کار به‌عنوان ناخن‌کار در کانادا

روش‌های مهاجرت به کانادا به‌عنوان ناخن‌کار

برای مهاجرت به کانادا به عنوان ناخن کار روش‌ها و مسیرهای مهاجرتی متنوعی وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

۱. مهاجرت ناخن‌کار به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

سیستم اکسپرس اینتری کانادا شامل سه برنامه مهاجرتی با نام‌های فدرال اسکیل ورکر،‌ فدرال اسکیل ترید و برنامه تجربه کانادایی است. از آن‌جایی‌که شغل ناخن‌کاری در کانادا با کد ناک NOC 63211،‌ زیر مجموعه مشاغل زیبایی در کانادا است و در زیر گروه مشاغل TEER 3 قرار دارد،‌ متقاضیان می‌توانند از طریق برنامه فدرال اسکیل ورکر به کانادا مهاجرت کنند.

  • فدرال اسکیل ورکر (FSWP): برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا، مسیر مهاجرتی افرادی است که قصد دارند از طریق تخصص شغلی خود به اقامت دائم کانادا برسند. در روش FSWP متقاضیان بر‌اساس فاکتورهایی نظیر سابقه کاری، سطح تحصیلات دانشگاهی، سن، سطح زبان و غیره، امتیازاتی دریافت می‌کنند.
    هر متقاضی که امتیاز بالاتری بگیرد، دعوتنامه اقامت دائم کانادا را دریافت خواهد کرد.
  • برنامه تجربه کانادایی: افرادی که با ویزای توریستی یا سایر انواع ویزای کانادا مهاجرت می‌کنند، می‌توانند با یک سال کار به‌‌عنوان ناخن‌کار در کانادا، از طریق برنامه تجربه کانادایی (CEC) برای دریافت PR اقدام کنند.

۲. مهاجرت ناخن‌کار به کانادا از طریق برنامه‌های استانی (PNP)

استان‌های مختلف کانادا برنامه‌های مهاجرتی مختلفی دارند. برای اینکه واجد شرایط برنامه‌های مهاجرت استانی به کانادا (PNP) شوید، باید بتوانید شرایط مورد‌نیاز هر استان را برآورده کنید. برای اقدام از طریق این روش مهاجرتی نیز برای اکثر استان‌ها به دریافت جاب آفر معتبر از کارفرمای واجد شرایط نیاز خواهید داشت.

۳. مهاجرت ناخن‌کاران به کانادا با دریافت جاب آفر

ناخن‌کاران می‌توانند از طریق دریافت پیشنهاد شغلی یا همان جاب آفر کانادا (Job Offer) از یک کارفرمای کانادایی به این کشور مهاجرت کنند. افرادی که بتوانند جاب آفر معتبر بگیرند و سایر شرایط مانند داشتن مدرک زبان و تمکن مالی را نیز داشته باشند، می‌توانند برای گرفتن ویزای کار کانادا اقدام کنند.

توجه داشته باشید که گرفتن جاب آفر، امتیاز فرد در سیستم اکسپرس اینتری کانادا را نیز افزایش می‌دهد.

چطور برای شغل ناخن کاری در کانادا جاب آفر بگیریم؟

بیشتر مشاغل ناخن‌کاری در کانادا به‌صورت آنلاین در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های کاریابی این کشور آگهی می‌شوند. برخی از بهترین سایت‌های کاریابی در کانادا عبارت‌اند از:

ابتدا یک رزومه، کاور لتر و پورتفولیوی قوی تهیه کنید؛ در این سایت‌ها پروفایل بسازید؛ سپس به‌دنبال مشاغل مربوط به ناخن‌کاری در کانادا بگردید و برای آن‌ها اپلای کنید. اگر در کانادا حضور دارید نیز می‌توانید علاوه‌بر این کار، به‌صورت حضوری به سالن‌های ناخن یا آرایشگاه‌ها مراجعه کنید و برای کار درخواست دهید.

آگهی استخدام در سایت در glassdoor در شهر ونکوور:
آگهی استخدام در سایت جاب بانک کانادا در شهر تورنتو:
آگهی استخدام ناخن‌کار در سایت Indeed:

مزایا و معایب حرفه ناخن‌کاری در کانادا

  • تقاضای شغلی بالا
  • عدم نیاز به تحصیلات دانشگاهی یا مدرک کانادایی
  • چشم‌انداز شغلی مناسب و امکان پیشرفته در کار
  • امکان راه‌اندازی بیزینس شخصی
  • امکان کار پاره‌وقت و تمام‌وقت
  • ساعت کاری منعطف
  • پتانسیل درآمد خوب
  • امکان اخذ اقامت دائم پس از یک سال کار
  • خارج از شدن از بازار کار در‌صورت نداشتن مهارت کافی
  • سر‌و‌‌کار داشتن با مشتریان متعدد
  • بازار کار رقابتی خصوصا در شهرهای بزرگ
  • کار با مواد شیمیایی

بازار کار ناخن‌کاری در کانادا؛ تقاضا و فرصت‌های شغلی

انتظار می‌رود که صنعت زیبایی در کانادا شامل خدمات ناخن‌کاری، به‌دلیل فاکتورهایی مانند افزایش درآمد و علاقه روز‌افزون مردم به فشن و خدمات زیبایی، روند رو به رشدی داشته باشد. در‌حال‌حاضر، برای شغل ناخن‌کاری در کانادا به‌خصوص در شهرهای بزرگ تقاضای فزاینده‌ای وجود دارد.

پیش‌بینی شده است که در بازه زمانی ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۱ برای مشاغل حوزه زیبایی از‌جمله ناخن‌کاری، ۲۱۲۰۰ فرصت شغلی در کانادا ایجاد شود؛ در‌حالی‌که فقط ۱۷۶۰۰ جویای کار برای پر کردن این فرصت‌ها در دسترس خواهند بود.

بازار کار ناخن‌کاری در کانادا طی ۱۰ سال آینده

مهارت بالای شما در خدمات ناخن‌کاری خصوصا طراحی و کاشت ناخن می‌تواند برای فعالیت در این حرفه مزیت رقابتی ایجاد کند. با یک جست‌و‌جوی ساده در وب‌سایت‌هایی مانند Indeed یا glassdoor به‌راحتی متوجه خواهید شد که فرصت‌های شغلی متعددی در حوزه ناخن‌کاری در کشور کانادا وجود دارند.

کدام شهرهای کانادا تقاضای شغلی بیشتری برای ناخن‌کاری دارند؟

معمولا در مناطق بزرگ و پر‌جمعیت کانادا تقاضای شغلی بیشتری برای شغل ناخن‌کاری وجود دارد. شهرهایی مانند تورنتو، ونکوور، مونترال، کلگری و ادمونتون معمولا سالن‌های ناخن و مراکز آرایشی بیشتری دارند و تقاضا برای ناخن‌کاری در آن‌ها بیشتر است.

درآمد ناخن کار در کانادا چقدر است؟

بر‌اساس آمارهای سایت معتبر Talent.com، میانگین درامد ناخن کاری در کانادا در سال ۲۰۲۴ میلادی ۱۷.۳۳ دلار در ساعت یا ۳۳٬۷۹۵ دلار در سال است. درآمد ناخن‌کاران تازه‌کار از ۲۹۲۵۰ دلار در سال آغاز می‌شود؛ در‌حالی‌که ناخن‌کاران با‌تجربه و حرفه‌ای تا ۴۰۹۵۰ دلار نیز درآمد دارند.

میانگین درآمد ناخن کار در کانادا

ناخن‌کاران در کانادا معمولا از ۳ تا ۵ درصد نیز پورسانت دریافت می‌کنند. همچنین، مشتریان راضی به‌طور‌معمول بین ۱۵ تا ۲۰ درصد به شخص ناخن‌کار تیپ (انعام) پرداخت خواهند کرد.

با توجه به این موارد، می‌توان گفت که ناخن‌کاری که در یک سالن معمولی در کانادا کار کند، ماهانه بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار درآمد به دست می‌آورد.

میانگین درآمد سالانه ناخن‌کاران بر‌اساس استان در کانادا

  • استان کبک:‌ ۳۸.۶۶۰ دلار
  • استان انتاریو: ۳۶.۵۶۳ دلار
  • استان آلبرتا: ۳۶.۰۷۵ دلار
  • استان مانیتوبا: ۳۴.۸۸۶ دلار
  • استان نوا اسکوشیا: ۳۳.۶۳۸ دلار
  • بریتیش کلمبیا: ۳۲.۹۵۵ دلار
  • استان ساسکاچوان: ۳۰.۲۲۵ دلار

درآمد تاسیس بیزینس و سالن ناخن‌کاری در کانادا چقدر است؟

طبق تحقیقات ما در کانادا، سالن‌های ناخن‌کاری کوچک در کانادا مبلغی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار دلار در سال فروش دارند؛ در‌حالی‌که ممکن است سالن‌های فانتزی و لوکس تا ۱ میلیون دلار در سال نیز فروش داشته باشند. معمولا ۲۰ تا ۳۰ درصد از فروش نیز سود کسب‌و‌کار خواهد بود.

شرایط راه‌اندازی سالن زیبایی و بیزینس ناخن‌کاری در کانادا

اگر قصد راه‌اندازی و تاسیس سالن ناخن‌کاری شخصی خود در کانادا را دارید، می‌توانید از طریق برخی از روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا به این کشور مهاجرت کنید. برای راه‌اندازی بیزینس ناخن‌کاری در کانادا روش‌های زیر پیشنهاد می‌شوند:

۱. مهاجرت از طریق خرید بیزینس در کانادا

بهترین روش راه‌اندازی کسب‌و‌کار شخصی در حوزه ناخن‌کاری در کانادا، روش خرید کسب‌وکار در کانادا است. با این روش مهاجرتی می‌توانید ابتدا ویزای کار کانادا را دریافت کرده و بعد برای گرفتن اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

از طریق سایت‌های مانند bizsold.com یا canada.businessesforsale.com می‌توانید آگهی‌های مربوط به خرید بیزینس ناخن‌کاری در کانادا را پیدا کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل با هزینه‌ها و روش‌های خرید کسب‌و‌کار در کانادا و همچنین برای مشاهده بیزینس‌های آماده خرید در این کشور مقاله «خرید بیزینس در کانادا» را بخوانید.

نمونه آگهی خرید بیزینس ناخن‌کاری در شهر نیو وست مینستر:
آگهی خرید بیزینس ناخن کاری در کانادا در شهر نیو وست مینستر
برای بزرگنمایی کلیک کنید

۲. مهاجرت از طریق ویزای کارآفرینی کانادا

کارآفرینی به معنای راه‌اندازی یک تجارت یا کسب‌و‌کار در یکی از استان‌های کانادا است. هر استان و منطقه در کانادا برنامه‌های کارآفرینی مخصوص به خود را دارد. ویزای کارآفرینی کانادا به کسانی تعلق می‌گیرد که توان و شرایط تاسیس یک کسب‌و‌کار در یکی از این استان‌ها را داشته باشند.

تاسیس بیزینس ناخن‌کاری در کانادا از طریق این روش پیچیدگی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد. برای آشنایی با ویزای کارآفرینی کانادا پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «ویزای کارآفرینی استان‌های کانادا»‌ را مطالعه کنید.

هزینه راه‌اندازی بیزینس ناخن‌کاری در کانادا چقدر است؟‌

هزینه راه‌اندازی یک سالن ناخن‌کاری در کشور کانادا به عواملی مانند موقعیت جغرافیایی و مکان سالن، اندازه سالن، کیفیت تجهیزات، طیف خدمات، تعداد کارکنان و بسیاری از موارد دیگر بستگی دارد. با در نظر گرفتن این فاکتورها، می‌توان هزینه کل تاسیس یک سالن ناخن‌کاری کوچک تا متوسط در کانادا را بین ۵۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ هزار دلار تخمین زد.

این رقم در‌صورت انتخاب لوکیشن یا دکوراسیون بهتر یا تجهیزات با‌کیفیت‌تر به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت.

ایستگاه تجربه؛‌ ناخن‌کاری در کانادا

تجربه المیرا از کار به‌عنوان ناخن‌کار در کانادا

المیرا یکی از مهاجران ایرانی ساکن ونکوور است که در ایران حدود ۱۲ سال سابقه کار ناخن داشته است. المیرا از سال ۲۰۱۹ به کانادا مهاجرت کرده و در حرفه ناخن‌کاری فعالیت می‌کند. صحبت‌ها و تجربه ارزشمند المیرا را با هم می‌شنویم:

خلاصه‌ای از صحبت‌های المیرا:

«من ابتدا فعالیت خودم را از سالن‌های ایرانی کانادا آغاز کردم. برای شروع فعالیت، نیازی به گرفتن مدرک ناخن‌کاری از کانادا نیست و می‌توانید مدرک فنی‌حرفه‌ای ایران خود را ارائه کنید. اگر ناخن‌کار نیستید و قصد دارید فعالیت خود را از صفر شروع کنید، بهتر است به مدارس ناخن‌کاری در کانادا بروید و دوره ببینید.

بازار کار ناخن‌کاری در کانادا هنوز اشباع نشده است و اگر مهارت داشته باشید، فرصت مناسبی برای فعالیت در این صنعت وجود دارد. در کانادا شما می‌توانید یا به‌صورت درصدی یا ساعتی کار کنید و یا در سالن‌های ناخن‌کاری یک صندلی اجاره کنید. درآمدها نیز معمولا از حداقل حقوق هر استان آغاز می‌شود؛ البته ۵ تا ۱۰ دلار نیز تیپ می‌گیرید.

آیا زبان مهم است؟‌

ناخن‌کاری شغلی مهارت‌محور است؛ بنابراین با سطح زبان Basic نیز می‌توانید کار خود را آغاز کنید. اما برای پیشرفت در کار و داشتن مشتریان بیشتر، بهتر است سطح زبان خود را تقویت کنید.»

تجربه افراد از شغل ناخونکار در کانادا

«بسته به منطقه‌ای که در کانادا زندگی می‌کنید، ممکن است به اخذ گواهینامه نیازی نداشته باشید. بعضی از استان‌ها از شما می‌خواهند که برای دریافت آموزش‌های اولیه و قبولی در آزمون در مدرسه‌ای ثبت‌نام کنید. اما بیشتر استان‌های کانادا برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار ناخن نیازی به مجوز یا گواهینامه ندارند. البته شما همچنان باید برای حفظ امنیت خود و مشتریانتان آموزش‌های لازم را دریافت کنید. اما می‌توانید این کار را با شرکت در کلاس‌های آنلاین یا کتاب‌های ناخن‌کاری انجام دهید. شما باید قوانین محلی استان خود را رعایت کنید و بیمه داشته باشید. اگر می‌خواهید در سالن کار کنید، باید با سالن‌های محل خود تماس بگیرید و از آن‌ها بپرسید که به چه آموزش‌هایی نیاز دارند.»

بهترین دوره‌ها و مدارس ناخن در کانادا کدام‌اند؟

اگر قصد دارید در کانادا دوره‌های ناخن‌کاری را بگذرانید، مدارس متعددی در این اکثر شهرهای مختلف این کشور در حوزه آموزش ناخن‌کاری فعالیت می‌کنند. اینجا برخی از مدارس برتر ناخن‌کاری در کانادا را معرفی می‌کنیم:

  • کالج‌های کانادا؛ مانند کالج سنکا در شهر تورنتو یا Vancouver Community College در ونکوور
  • International Academy Of Esthetics & Laser School – استان آلبرتا
  • Blanche Macdonald Centre – ونکوور، بریتیش کلمبیا
  • Canadian Beauty College – تورنتو، انتاریو
  • Marvel Beauty School – ونکوور، بریتیش کلمبیا
  • Gina’s College of Advanced Aesthetics – اتاوا
  • Academy canada – نیوفاندلند و لابرادور

نکاتی درباره استخدام در شغل ناخن‌کاری در کانادا

اگر قصد دارید پس از مهاجرت به کانادا در حرفه ناخن‌کاری فعالیت کنید، قبل از آمدن در ایران آموزش ببینید و تا می‌توانید مهارت خود را افزایش دهید. کارفرمایان کانادایی به نمونه کار و مهارت شما نگاه خواهند کرد. شرکت در دوره‌های فنی‌ حرفه‌ای در ایران و گرفتن مدرک ناخن‌کاری نیز در کانادا به شما کمک خواهد کرد.

برای افزایش شانس کاریابی و میزان درآمد در کانادا، حتما تکنیک‌هایی مانند طراحی و کاشت ناخن را در ایران بیاموزید. کارهایی که به تخصص بالاتری نیاز دارند،‌ پتانسیل درآمدی بالاتری خواهند داشت.

با‌ اینکه با سطح زبان Basic هم می‌توانید در حرفه ناخن‌کاری در کانادا کار کنید، اما بهتر است زبان خود را تقویت بهبود بدهید. برقراری ارتباط با مشتریان و صحبت کردن با آن‌ها در طول کار به بهبود رضایت آن‌ها و در نهایت رونق شغلی شما کمک فراوانی می‌کند.

صنعت زیبایی دائما در حال تغییر و پیشرفت است. با شرکت در کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های آنلاین یا نمایشگاه و رویدادهای مربوط به ناخن‌کاری، دانش خود را در این زمینه بروز نگه دارید.

 استعداد و هنر خود در ناخن‌کاری را به نمایش بگذارید! داشتن پورتفولیو یا همان نمونه کار در سایت‌ها یا پلتفرم‌های آنلاین به کاریابی سریع‌تر شما کمک خواهد کرد.

 از پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک یا تیک‌تاک برای برقراری ارتباط با مشتریان و نمایش هنر خود استفاده کنید.

با سایر ناخن‌کاران، مالکان سالن‌های ناخن‌کاری و مراکز آرایشی و تاثیر‌گذاران این صنعت ارتباط برقرار کنید. شبکه‌سازی منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر خواهد شد.

مهاجرت ناخن‌ کار به کانادا با ویزا موندیال

در این مقاله از صفر تا صد شغل ناخن‌کاری در کانادا را بررسی کردیم. اگر یک ناخن‌کار ماهر یا نیمه‌ماهر هستید، در کانادا می‌توانید به‌صورت پاره‌وقت یا تمام‌وقت در سالن‌های ناخن (Nail Bars)‌ یا سالن‌های زیبایی کار کنید و درآمد داشته باشید.

همچنین،‌ اگر قصد کار یا سرمایه‌گذاری در حوزه ناخن‌کاری در کشور کانادا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا از کارشناسان ما در ویزا موندیال وقت مشاوره دریافت کنید. کارشناسان ویزا موندیال با بررسی کامل سوابق کاری، شرایط مالی، سطح تحصیلات و سایر فاکتورهای مهم، بهترین مسیر مهاجرتی را به شما عزیزان پیشنهاد خواهند داد.

در پایان، اگر در رابطه با مهاجرت ناخن کار به کانادا سوالی دارید، می‌توانید سوالتان را زیر همین مقاله در قالب کامنت با ما به‌اشتراک بگذارید و پاسخ آن را دریافت کنید.

سوالات متداول

خیر. برای کار به‌عنوان ناخن‌کار در کانادا به مجوز نیازی ندارید (به‌جز مانیتوبا و ساسکاچوان). اما اگر مدرک ناخن‌کاری نداشته باشید،‌ شاید کارفرما شما را استخدام نکند. برای تاسیس سالن ناخن‌کاری، ممکن است به مجوز استانی نیاز داشته باشید.

با توجه به فاکتور‌هایی مانند میزان درآمد، راحتی مهاجرت، تقاضای شغلی بالا و بسیاری از موارد دیگر، کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای فعالیت به‌عنوان ناخن‌کار شناخته می‌شود.

بله؛ ناخن‌کاری در کانادا به‌دلیل تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و افزایش علاقه مردم به فشن و خدمات آرایشی، تقاضای رو به رشدی دارد.

دوره‌های مربوط به ناخن‌کاری در کشور کانادا معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ هفته طول می‌کشند.

متوسط درآمد یک ناخن‌کار در شهر تورنتو در سال ۲۰۲۴ میلادی ۱۹.۸۳ دلار در ساعت اعلام شده است.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

من امیرعباس هستم. اینجا در ویزا موندیال به‌عنوان کارشناس محتوا فعالیت می‌کنم. در سال ۹۷ مدرک کارشناسی‌ارشد خودم رو در رشته مدیریت بازاریابی گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی گرفتم و بیش از ۵ ساله که در حوزه بازاریابی محتوایی کار می‌کنم. با ترکیب دانش خودم در حوزه‌های گردشگری و مهاجرت و تخصصم در حوزه محتوا، تلاش می‌کنم تا اطلاعاتی موثق و کاربردی درباره مهاجرت به کانادا در اختیار شما قرار بدم.

راستی تو روزهای تعطیل می‌تونید من رو تو کوه، جنگل، کویر، لب دریا و کلا توی طبیعت پیدا کنید.

مرتضی هماپور

مقالات وبسایت ویزا موندیال توسط مشاور رسمی مهاجرت کانادا (RCIC)، مرتضی هماپور، بررسی و تایید می‌شوند. ما همواره در تلاشیم تا اطلاعاتی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد در زمینه مهاجرت را در اختیار شما قرار دهیم.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

تیم ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها