ویزا موندیال - visa mondial
Search
Close this search box.

نامه سابقه کار برای کانادا؛ نحوه نگارش + نمونه نامه

راهنمای نگارش نامه سابقه کار برای کانادا در ویزا موندیال

یکی از مهم‌ترین مدارک لازم برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس اینتری، نامه سابقه کار برای کانادا است. نگارش یک گواهی سابقه کار حرفه‌ای نقشی حیاتی در تایید مهارت‌ها و مسیر شغلی حرفه‌ای شما ایفا می‌کند و مستقیما بر موفقیت یا ریجکتی درخواستتان تاثیر می‌گذارد.

همچنین، ممکن است برای مهاجرت به کانادا از طریق مسیرهای مهاجرتی دیگر نیز به نامه سابقه کار نیاز داشته باشید. جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که یک نامه سابقه کاری حرفه‌ای تهیه کنید.

اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه گواهی سابقه کار خود را مطابق شرایط اداره مهاجرت کانادا بنویسید. همچنین چند نمونه نامه سابقه کار برای کانادا نیز در اختیار شما قرار می‌گیرند که می‌توانید از آن‌ها ایده‌برداری کنید.

فهرست مطالب

نامه سابقه کار برای سفارت چیست؟

نامه سابقه کار، نامه‌ای است که توسط کارفرمای فعلی یا سابقتان صادر می‌شود و اثبات می‌کند که شما مدتی را با یک سمت شغلی مشخص در شرکتی مشغول به کار بوده‌اید. برای هر شغلی که در پروفایل خود در سیستم اکسپرس اینتری وارد کرده‌اید،‌ حتما باید گواهی سابقه کار را تهیه و در سایت IRCC آپلود کنید.

برای اخذ انواع دیگر ویزای کانادا مانند ویزای تحصیلی، کاری و توریستی نیز احتمالا به نامه سابقه کار نیاز خواهید داشت.

در‌واقع،‌ هدف از صدور و بارگذاری نامه سابقه شغلی، اثبات ادعای متقاضیان درباره سوابق شغلی‌شان در سایت اداره مهاجرت کانادا‌ست. نگارش این گواهی حساسیت بالایی دارد. چرا که برای همیشه در سیستم اداره مهاجرت کانادا باقی می‌ماند؛ بنابراین حتی برای درخواست ویزاهای کوتاه‌مدت نیز برای نگارش این نامه با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید.

چرا گواهی سابقه کار برای مهاجرت به کانادا مهم است؟

در سیستم اکسپرس اینتری کانادا،‌ متقاضیان بر‌اساس فاکتورهای مختلفی مانند سن، سطح زبان،‌ تحصیلات و البته سابقه کاری امتیاز‌بندی می‌شوند. داشتن تجربه کاری در این سیستم، امتیاز CRS مخصوص خود را دارد. ارائه نامه سابقه کار برای کانادا، به آفیسر مهاجرتی کمک می‌کند تا واجد شرایط بودن متقاضی را ارزیابی کرده و امتیاز مناسب را به وی اعطا کند.

در پروسه اخذ ویزای تحصیلی کانادا، شما می‌توانید گپ تحصیلی خود را با سابقه کاری پوشش دهید؛ بنابراین ارائه نامه سابقه کار اهمیت زیادی دارد. بهتر است در آخرین گواهی سابقه کارتان برای این نوع ویزا قید شود که متقاضی پس از تحصیل و بازگشت به ایران در سمتی بالاتر مشغول به کار خواهد شد و حقوق ایشان نیز X مقدار افزایش خواهد یافت.

یکی از دغدغه‌های متقاضیان ویزای تحصیلی این است که سابقه کاری آن‌ها با رشته تحصیلی‌شان متفاوت است. در این مورد متقاضی باید به‌نحوی نامه سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی‌اش تهیه کند. 

در پروسه اخذ ویزای توریستی کانادا شما باید تای‌های خود با وطنتان را به آفیسر نشان دهید. نامه سابقه کاری یکی از این تای‌ها محسوب می‌شود که نشان می‌دهد شما در ایران شاغل هستید و پس از بازدید از کانادا به ایران و محل کارتان باز می‌گردید.

پیشنهاد می‌کنیم افراد بازنشسته یا افرادی که در‌حال‌ حاضر شاغل نیستند نیز برای اخذ ویزای توریستی، نامه سابقه کاری تهیه کنند تا آفیسر متقاعد شود که فرد باید بعد از پایان مدت سفر به کشورش برگردد.

علاوه‌بر‌این،‌ برای برخی دیگر از برنامه‌های مهاجرتی کانادا مانند مهاجرت از طریق دریافت جاب آفر، اپن ورک پرمیت یا برنامه‌های استانی کانادا نیز ممکن است به گواهی سابقه کاری برای سفارت نیاز داشته باشید.

چه مواردی باید در نامه سابقه کار برای کانادا عنوان شوند؟

نامه سابقه کار باید با ذکر جزئیات (نه به‌‌صورت کلی) و با لحن رسمی نوشته شود. در گواهی سابقه کار برای کانادا حتما باید موارد زیر را ذکر کنید:

۱. نامه سابقه کار حتما باید روی سربرگ رسمی شرکت نوشته شود. بهتر است در سربرگ نامه، آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل شرکت نیز نوشته شده باشد.
۲. اطلاعات متقاضی از‌جمله نام و نام‌خانوادگی
۳. عنوان یا عناوین شغلی متقاضی
۴. وظایف شغلی و مسئولیت‌ها
۵. تاریخ شروع و پایان کار
۶. میزان ساعات کاری متقاضی در هفته
۷. حقوق سالانه فرد + مزایا
۸. نام و امضای صادر‌کننده نامه و مهر شرکت
۹. اطلاعات تماس شرکت (آدرس،‌ شماره تلفن و ایمیل)

نوشتن لیست وظایف شغلی، مهم‌ترین بخش در نامه سابقه کار برای مهاجرت به کانادا محسوب می‌شود. متاسفانه بسیاری از متقاضیان این بخش را نادیده می‌گیرند و از کارفرما نمی‌خواهند که وظایف شغلی را نیز در نامه سابقه کار وارد کند.

درج لیستی از وظایف شغلی شما (به‌صورت بولت وار) در شرکت‌های قبلی، به آفیسر نشان می‌دهد که آیا سابقه کاری‌تان با وظایف شغلی مشاغل هر ناک در کانادا مطابقت دارد یا خیر؛ بنابراین شما باید وظایف شغلی خود را بر‌اساس وظایف عنوان‌شده برای هر شغل در سایت IRCC بنویسید. در ادامه مقاله بیشتر درباره ارتباط کد NOC و وظایف شغلی توضیح می‌دهیم.

نحوه نگارش لیست وظایف شغلی در نامه سابقه کار برای هر NOC شغلی کانادا

سیستم طبقه‌بندی مشاغل ملی کانادا (NOC)، سیستمی برای توصیف شغل‌های مختلف در کاناداست. کارجویان و کارفرمایان از این سیستم برای توصیف و درک مشاغل کانادایی استفاده می‌کنند. هر ناک شغلی،‌ لیستی از وظایف مخصوص به خود را دارد؛ اگر شما برای یک ناک شغلی اپلای می‌کنید، باید وظایف شغلی خود را مطابق وظایف آن ناک بنویسید.

۱. وارد سایت جاب بانک کانادا شوید و در بخش Job Title عنوان شغلی مورد‌نظرتان را وارد و روی Search کلیک کنید.

وظایف شغلی در نامه سابقه کار برای کانادا

۲. سپس، در برگه Description می‌توانید وظایف شغلی مربوط به آن شغل را مشاهده کنید.

۳. اکنون، بر‌اساس این وظایف شغلی و در‌صورتی‌که واقعا در شرکت قبلی خود این وظایف را انجام داده‌اید،‌ وظایف و مسئولیت‌هایی که در شغل قبلی داشته‌اید را بنویسید و از کارفرما بخواهید در نامه وارد کند.

وظایف شغلی در نامه سابقه کار برای کانادا

مثال: در تصویر بالا برای عنوان شغلی مدیر محتوا (Content Manager) در سایت جاب بانک، ۶ وظیفه شغلی نوشته شده است. شما می‌توانید در گواهی سابقه کارتان حداقل ۲ یا ۳ مورد از وظایف شغلی خود را بر‌اساس این ۶ وظیفه درج کنید.

البته نباید همه موارد را دقیقا مطابق با سایت جاب بانک بنویسید و به‌هیچ‌وجه از روی سایت کپی‌برداری نکنید. برای مثال یک مدیر محتوا می‌تواند وظایف شغلی خود در شرکت قبلی را به این صورت بنویسد:

  • انجام مصاحبه‌های کاری برای استخدام کارشناسان محتوا
  • Conducting job interviews to hire content experts
  • مدیریت و رهبری پرسنل بخش محتوا
  • Supervision and leadership of content department personnel
  • برنامه‌ریزی و ایجاد تقویم محتوایی برای انتشار محتوا‌های تبلیغاتی
  • Planning and creating a content calendar for publishing promotional content
  • ایجاد رویه‌ها و سیاست‌های کاری در حوزه محتوا
  • Creating work procedures and policies in the field of content
  • و سایر وظایف شغلی

موارد بالا همگی طبق وظایف شغلی عنوان‌شده در سایت جاب بانک نوشته شده‌اند؛ اما با نوع نگارش و لحنی متفاوت، تا آفیسر تصور کپی‌برداری نداشته باشد.

چند نمونه نامه سابقه کار برای کانادا

در این بخش چند نمونه گواهی سابقه کار برای مهاجرت به کانادا را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که این نامه فقط نمونه هستند؛ شما باید برای تهیه این نامه با وکیل خود مشورت کرده و نامه را با وی چک کنید.

نمونه نامه سابقه کار برای کانادا برای اکسپرس اینتری
نمونه اول
نمونه گواهی سابقه کار برای مهاجرت به کانادا
نمونه دوم

نمونه گواهی سابقه کار برای مهاجرت به کانادا برای ویزای توریستی:

نمونه گواهی سابقه کار برای کانادا برای ویزای توریستی

مطابق تصویر (قسمت علامت‌گذاری‌شده با فلش)،‌ در نامه سابقه کاری برای اخذ ویزای توریستی، برای نشان دادن تای متقاضی با وطنش، بهتر است کارفرما بنویسد که متقاضی باید پس از سفر توریستی ۱۵ روزه خود به محل کار برگردد.

نمونه نامه سابقه کار برای کانادا برای ویزای تحصیلی:

نمونه نامه سابقه کار برای کانادا برای ویزای تحصیلی

مطابق تصویر بالا (قسمت مشخص‌‌شده با فلش)، در نامه‌های سابقه کاری برای اخذ ویزای تحصیلی بهتر است برای نشان دادن تای متقاضی با وطنش، به این موضوع اشاره شود که وی پس از تحصیل، با پوزیشن شغلی بالاتر و درآمد بیشتر به محل کار خود باز خواهد گشت.

نمونه متن نامه سابقه کار به انگلیسی

{Either Company letterhead with contact information (e-mail, address, phone number)
OR Manager’s name and contact information (professional e-mail, address, phone number)}

Subject: REFERENCE LETTER — EMPLOYMENT AT {Company Name}

{City, Date}

To whom it may concern,

I, {Name of Manager}, hereby certify, as the direct manager of {Your Name}, that {he/she} has been hired by {Company name} since {Date of hiring} as a {Job title}, and works {full-time or part-time} with a workload of {number of work hours per week}, and is still working at {Company name} under my supervision {if previous job, use the past tense and add the date of ending of employment}. His/her annual salary is {amount in local currency} and benefits consist of {list of benefits}.

The duties and responsibilities of {Your name} as a {Job title} are as follows:

  • {Duty 1}
  • {Duty 2}
  • {Duty 3}
  • {Duty 4}
  • {Duty 5}

{If the manager would not provide some IRCC required information, you can for example add « Not having the necessary authority, I cannot attest to the salary of {Your name}, nor use the letterhead of {Company name} for this letter »}

Hoping to meet your expectations,

{Manager title}
{Manager name}

گواهی سابقه کار برای مهاجرت به کانادا برای افراد خود‌اشتغال

صاحبان مشاغل و سایر افرادی که خود‌اشتغال هستند، امکان صدور نامه سابقه کار برای خود را ندارد. این افراد باید از طریق راه‌های دیگری سوابق کاری خود را اثبات کنند. این راه‌ها شامل موارد زیر هستند:‌

  • ارائه اساسنامه و سایر مدارک مالکیت تجاری شرکت
  • ارائه شواهدی مبنی بر درآمد خود‌اشتغالی یا مدارک پرداخت اشخاص ثالثی که برای آن‌ها کار انجام داده‌اید
  • ارائه قراردادهای امضا‌شده توسط اشخاص ثالثی که برای آن‌ها کار انجام داده‌اید
  • سایر اسنادی که ثابت کنند شما برای شخص ثالث کار انجام داده‌اید

ارائه سوگند‌نامه‌ یا خود‌اظهاری وظایف شغلی از طرف خود کارفرما برای خودش قابل قبول نیست.

اگر سابقه کاری ما داخل خاک کانادا باشد چه؟

اگر سابقه کار در داخل خاک کانادا دارید، مدرک اثبات‌کننده سابقه کاری شما می‌تواند کپی برگه‌های اطلاعات مالیاتی T4 یا اعلامیه‌های ارزیابی (notice of assessment) صادر‌شده توسط آژانس درآمد کانادا (Canada Revenue Agency) باشد.

بازه زمانی این مدارک باید بازه زمانی سابقه کاری شما را نشان دهد. (برای مثال، برای اثبات تجربه کاری از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ فقط لازم است مدارک مربوط به همان سال‌ها را ارائه کنید)

چطور از کارفرمای خود نامه سابقه کاری برای کانادا بگیریم؟‌

۱. به کارفرمای خود درخواست نامه سابقه کار دهید و بگویید که این نامه برای مهاجرت به کاناداست و باید فرمت خاصی داشته باشد.
۲. فرمت نامه و اطلاعاتی که باید در نامه سابقه کاری برای مهاجرت به کانادا نوشته شوند را در اختیار کارفرما قرار دهید.
۳. صبور باشید و به کارفرما فرصت کافی برای صدور نامه را بدهید.
۴. پس از دریافت نامه، حتما یک بار آن را بررسی کنید تا با شرایط مورد نیاز اداره مهاجرت کانادا مطابقت داشته باشد.
۵. برای تقویت درخواست خود می‌توانید فیش حقوقی یا قرارداد کاری خود را نیز به پیوست گواهی سابقه کاری ارائه کنید.

متاسفانه برخی از اداره‌های دولتی و بانک‌ها فرمت نامه سابقه کار مخصوص خود را دارند؛ بنابراین ممکن است برخی از آن‌ها نامه سابقه کاری را با فرمت مد‌نظر اداره مهاجرت کانادا صادر نکنند. در این شرایط، ارائه مدارک تکمیلی مانند فیش حقوقی،‌ قرارداد یا سابقه بیمه اهمیت فراوانی دارد.

اگر نتوانیم نامه سابقه کاری بگیریم،‌ چه کار باید بکنیم؟

اگر به هر دلیلی شرایط دریافت گواهی سابقه کار از کارفرمای خود را ندارید، هنوز هم می‌توانید از طریق ارائه برخی از مدارک پشتیبان دیگر، سوابق کاری خود را اثبات کنید. این مدارک معمولا یکی از موارد زیر هستند:

  • قرارداد کاری
  • فیش‌های حقوقی
  • سابقه بیمه

همچنین، شما باید در قالب نامه LOE یا Letter of Explanation به‌طور‌ کامل توضیح دهید که چرا نمی‌توانید نامه سابقه کاری برای مهاجرت به کانادا را ارائه کنید.

«عدم امکان گرفتن نامه سابقه کاری از کارفرما، یکی از مشکلات رایجی است که این روزها اکثر کارمندان با آن مواجه‌اند. با‌این‌حال، آگاه باشید که شرکت موظف است بدون در نظر گرفتن عملکرد فرد و بدون هیچ شرطی نامه سابقه کاری را در اختیار شما قرار دهد.

اما اگر نمی‌توانید این نامه را از سرپرست یا مدیر خود دریافت کنید:

با تیم منابع انسانی شرکتتان تماس بگیرید و با ذکر دلایل محکم از آن‌ها نامه بخواهید. اگر نامه سابقه کاری را صادر نمی‌کنند، حداقل می‌توانید یک نامه استخدام عمومی درخواست کنید. این نامه باید نام شما، نام شرکت، امضا، وظایف کاری‌تان، تاریخ استخدام و جزئیات حقوق و دستمزد را در بر داشته باشد. احتمالا چنین نامه‌ای برای اکسپرس اینتری کانادا کافی باشد.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

اگر هنوز هم نمی‌توانید یک نامه سابقه کار یا استخدام بگیرید، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این لیست شامل موارد زیر است:

  • شناسه رسمی
  • ترفیع‌نامه
  • قرارداد یا نامه استخدام
  • فیش‌های حقوقی
  • معرفی‌نامه از یک همکار (روی کاغذ ساده، نه روی سربرگ شرکت)‌
  • نامه‌ای که دقیقا در آن نوشته شود که دلیل عدم توانایی شما از دریافت مستقیم نامه سابقه کار از شرکت قبلی‌تان چیست و اینکه چرا این همه مدارک را برای اثبات اشتغال خود ارسال می‌کنید. (نامه LOE)»

افسران مهاجرتی چگونه تجربه کاری شما را تایید می‌کنند؟

هنگامی که نامه سابقه کار شما به دست آفیسر مهاجرتی برسد، ممکن است آفیسر برای تایید نامه و سابقه کاری، با کارفرما و سرپرست سابق شما تماس بگیرد. این موضوع به صلاحدید آفیسر مربوط می‌شود. ممکن است یک آفیسر تصمیم بگیرد با همه شرکت‌های قبلی‌تان تماس بگیرد؛ یا ممکن است یک آفیسر اصلا با هیچ شرکتی تماس نگیرد!

در برخی موارد نیز ممکن است از شما مدارک تکمیلی دیگری مانند قرارداد، فیش حقوقی یا بیمه‌نامه درخواست شود.

اشتباهات رایج در نگارش نامه سابقه کار برای سفارت

آیا امکان مهاجرت به کانادا بدون سابقه کار وجود دارد؟

بله؛ مهاجرت به کانادا بدون سابقه کاری امکان‌پذیر است. کانادا برنامه‌های مهاجرتی مختلفی دارد که در بسیاری از آن‌ها فاکتورهای دیگری مانند سطح تحصیلات و مهارت زبان اهمیت دارند. در این برنامه‌ها، ارائه سابقه کاری شانس مخاطب را برای مهاجرت بالا می‌برد، اما داشتن آن اجباری نیست.

اینجا به‌طور خلاصه برخی از برنامه‌های مهاجرتی که می‌توان بدون داشتن نامه سابقه کار برای کانادا برای آن‌ها اقدام کرد را معرفی می‌کنیم:

مهاجرت تحصیلی و روش PGWP

شما می‌توانید بدون داشتن سابقه کار از دانشگاه‌های کانادا پذیرش بگیرید و برای مهاجرت تحصیلی به این کشور اقدام کنید. دانشجویان‌ بین‌المللی در کانادا می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی، برای دریافت ویزای کار پس از تحصیل در کانادا (PGWP) اقدام کنند و در این کشور بمانند.

اگر اعضای درجه یک خانواده‌تان شهروند یا مقیم دائم کانادا هستند، شما می‌توانید بدون داشتن تجربه کاری از طریق ویزای اسپانسرشیپ کانادا به این کشور مهاجرت کنید. همسر، پدر و مادر، پدر بزرگ و مادر بزرگ و فرزندان جزء اعضای درجه یک خانواده شما محسوب می‌شوند.

یکی دیگر از مسیرهای مهاجرت به کانادا برای افرادی که سابقه کاری مناسبی ندارند، مهاجرت از طریق برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا (PNP) است. هر استان یا قلمرو در کانادا برنامه خاص خود را دارد. در برخی از این استان‌ها داشتن سابقه کار اجباری نیست.

برای مثال،‌ استان‌های انتاریو، مانیتوبا، نوا اسکوشیا، کبک و ساسکاچوان برنامه‌های مهاجرتی دارند که افراد بدون تجربه کاری نیز در‌صورت داشتن سایر شرایط می‌توانند از طریق آن‌ها اقدام کنند.

با نگارش نامه سابقه کار حرفه‌ای، موفقیت خود را تضمین کنید

در این مقاله با نحوه نگارش و تهیه نامه سابقه کار برای کانادا آشنا شدیم. همچنین، چند نمونه گواهی سابقه کار برای مهاجرت به کانادا را بررسی کردیم. ارائه نامه تجربه کاری یکی از مهم‌ترین مراحل تکمیل درخواست اکسپرس اینتری و بسیاری از برنامه‌های مهاجرتی دیگر است.

اگر نامه شما شرایط گفته‌شده توسط اداره مهاجرت کانادا را نداشته باشد، احتمال ریجکتی‌تان بالا خواهد رفت. نامه‌های نمونه بالا به شما کمک می‌کنند درک بهتری از محتویات این گواهی داشته باشید. ویزا موندیال نیز می‌تواند به شما عزیزان برای مهاجرت به کانادا از طریق مسیرهای مختلف کمک کند. کارشناسان ما با بررسی سوابق کاری هر متقاضی، به بهترین شکل نامه سابقه کاری را برای وی تهیه می‌کنند.

در‌صورت تمایل می‌توانید همین امروز برای دریافت وقت مشاوره از کارشناسان ویزا موندیال اقدام کنید. همچنین اگر در رابطه با نامه سابقه کار برای مهاجرت به کانادا سوالی دارد، پیشنهاد می‌کنیم آن را زیر همین مقاله در قالب کامنت از ما پرسید تا پاسختان را در سریع‌ترین زمان دریافت کنید.

سوالات متداول

خیر. اگر نامه روی سربرگ رسمی انگلیسی شرکت بوده و متن آن نیز به انگلیسی نوشته شده باشد، نیازی به ترجمه نامه نیست؛ در‌صورتی‌که نامه به فارسی نوشته شده یا روی سربرگ فارسی است، باید توسط یک مترجم رسمی دادگستری ترجمه و مهر شود.

حداقل تجربه کاری مورد نیاز برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا ۱۲ ماه کار تمام‌وقت و با‌حقوق در ۱۰ سال گذشته است.

گواهی سابقه کار برای مهاجرت به کانادا باید توسط کارفرمای فعلی یا سابق شما صادر شود. شما باید برای دریافت این نامه به بخش منابع انسانی شرکت خود مراجعه کنید.

IRCC ممکن است برای تایید نامه سابقه شغلی مدارک تکمیلی مانند قرارداد کاری، بیمه‌نامه یا فیش حقوقی درخواست کند. همچنین، ممکن است آفیسر مهاجرتی برای بررسی صحت نامه با کارفرمای قبلی متقاضی تماس بگیرد.

شما باید برای همه مشاغلی که در سایت وارد کرده‌اید، نامه سابقه شغلی نیز ارائه کنید. هنگامی که دعوتنامه اقامت دائم را دریافت کردید، باید همه سوابق کاری خود در ۱۰ سال گذشته را به همراه گواهی سابقه کاری وارد کنید.

خیر؛ نامه سابقه کاری باید توسط کارفرمای سابق یا کنونی شما صادر شود.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

من امیرعباس هستم. اینجا در ویزا موندیال به‌عنوان کارشناس محتوا فعالیت می‌کنم. در سال ۹۷ مدرک کارشناسی‌ارشد خودم رو در رشته مدیریت بازاریابی گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی گرفتم و بیش از ۵ ساله که در حوزه بازاریابی محتوایی کار می‌کنم. با ترکیب دانش خودم در حوزه‌های گردشگری و مهاجرت و تخصصم در حوزه محتوا، تلاش می‌کنم تا اطلاعاتی موثق و کاربردی درباره مهاجرت به کانادا در اختیار شما قرار بدم.

راستی تو روزهای تعطیل می‌تونید من رو تو کوه، جنگل، کویر، لب دریا و کلا توی طبیعت پیدا کنید.

مرتضی هماپور

مقالات وبسایت ویزا موندیال توسط مشاور رسمی مهاجرت کانادا (RCIC)، مرتضی هماپور، بررسی و تایید می‌شوند. ما همواره در تلاشیم تا اطلاعاتی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد در زمینه مهاجرت را در اختیار شما قرار دهیم.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

تیم ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها