Search
Close this search box.

دعوت انتاریو از ۹۹۵ متقاضی در جدیترین پذیرش

مهاجرت به انتاریو

استان انتاریوی کانادا در تاریخ ۲۱ سپتامبر طی پذیرشی برای نزدیک به ۱۰۰۰ متقاضی دعوتنامه صادر کرده است. 

برنامه مهاجرت استانی انتاریو از ۹۹۵ متقاضی که در صف انتظار اکسپرس انتری دارای پروفایل بوده اند دعوت نامه صادر کرده است. متقاضیان می بایست واجد شرایط یکی از دو مسیر مهاجرتی Employer Job Offer   می بودند.

مجموعا ۴۰۶ متقاضی ممکن است واجد شرایط مسیر مهاجرتی Foreign Worker Stream باشند. حداقل امتیاز EOI این دسته از متقاضیان منتخب می بایست ۳۷ بوده باشد. این پذیرشی عمومی بود و بنابراین هیچ شغل خاصی وجود نداشت و شرط مکان هم در بین نبود.

۵۳۲ متقاضی دیگر در پذیرش عمومی دیگر از طریق International Student Stream دعوت شدند. حداقل امتیاز EOI این متقاضیان می بایست ۶۱ میبود. برنامه مهاجرت استانی انتاریو همچنین برای ۶۶ متقاضی که برایRegional Immigration Pilot ثبت نام کرده بودند دعوت نامه صادر کرد. از این میان ۳۶ دعوت نامه برای نیروی کار خارجی و ۳۰ دعوت نامه هم برای دانشجویان بین المللی صادر شد.  

درباره برنامه مهاجرتی Employer Job Offer: Foreign Worker

برنامه مهاجرتی Employer Job Offer: Foreign Worker مختص آندسته از اتباع خارجی است که از کارفرمای داخل انتاریو پیشنهاد کار یا جاب آفر دارند. مادام که متقاضی واجد شرایط باشد لزوما نیازی نیست از داخل کانادا درخواست ارائه کند.

درباره  Employer Job Offer: International Student

این دسته هم در برابر اتباع خارجی که از کارفرمایی در انتاریو پیشنهاد کار دریافت کرده اند گشوده است. لزومی ندارد متقاضی حتما در کانادا باشد تا بتواند درخواست بدهد بلکه فقط کافیست واجد شرایط باشد.

از جمله شرایط این دسته مهاجرتی این است که در یکی از موسسات آموزش عالی موسوم به DLI تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده باشد؛ در انتاریو پیشنهاد کار معتبر دریافت کرده باشد و قصد مهاجرت به استان انتارو داشته باشد.

متقاضی باید در وبسایت انتاریو پروفایل EOI ثبت کند. سپس پروفایل وی وارد صف انتظار می شود و بر اساس فایل هایی که ارائه می کند امتیازی دریافت می کند. انتاریو بر اساس عوامل سرمایه انسانی که توانایی متقاضی در خوگیری با بازار کار انتاریو را مشخص می کند به متقاضی امتیاز می دهد.

معیارهای امتیازدهی انتاریو به متقاضیان مهاجرت

استان انتاریو پروفایل های EOI را بر اساس پاسخ ها رتبه بندی می کند. بر اساس عواملی نظیر سطح مهارتی شغلی که برای آن جاب آفر دریافت کرده اید و سابقه کار در کانادا امتیازی به شما تعلق می گیرد. انتاریو از سیستم ملی دسته بندی مشاغل یا NOC برای امنتیازدهی استفاده می کند. سیستم امتیازدهی برنامه مهاجرت استانی انتاریو بسته به مسیر مهاجرتی که برای آن درخواست می دهد متفاوت است. به غیر از سطح مهارت شغلی و سابقه کار به دستمزد، تحصیلات، مهارت های زبانی و منطقه ای که در آن کار یا تحصیل می کنید هم امتیاز تعلق می گیرد. استان انتاریو بنا به تشخیص خود برای پاسخ به نیاز بازار کار به متقاضی تا سقف ۱۰ امتیاز می دهد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

تیم ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها