ویزا موندیال - visa mondial
Search
Close this search box.

اجرای قانون جدید خدمات مهاجرت در استان ساسکاچوان

پرچم ساسکاچوان

قانون خدمات مهاجرتِ استان ساسکاچوان از تاریخ ۱ جولای امسال به اجرا در آمده و هدف آن، تقویت ظرفیت‌های این استان در مدیریت و نظارت بر سیستم مهاجرت و همچنین حفاظت از کارکنان خارجی و مهاجران در برابر سوءاستفاده و بدرفتاری عنوان شده است.

این قانون جدید جایگزینِ قانون جذب کارکنان خارجی و خدمات مهاجرت (The Foreign Worker Recruitment and Immigration Services Act) شده و در آن، تمامی مقامات و مسئولین مهاجرت در استان ساسکاچوان تحت یک بدنه‌ی قانونی واحد قرار می‌گیرند.

دولت استانی اعلام کرده که این قانون پاسخگوی نیازهای همواره در حال تغییرِ سیستم مهاجرت خواهد بود و فرایند جذب کارکنان خارجی و رفع نیاز کارفرمایان به نیروی کار را ساده‌تر خواهد نمود.

جزئیات و هدف قانون جدید چیست؟

جرمی هریسون، وزیر مهاجرت و آمادگی شغلی، در این‌باره گفته: «استان ساسکاچوان پذیرای مهاجرانِ تازه‌وارد از هر ملیتی خواهد بود؛ مهاجرانی که نقشی حیاتی در رشد اقتصاد و برطرف کردن نیاز استان به نیروی کار ایفا خواهند کرد.» وی افزود: «این مصوبه‌ی تقویت‌شده، توانایی استان ساسکاچوان در حفاظت از کارکنان خارجی و مهاجران پس از ورود آن‌ها به این استان را بالا برده، روند پردازش و بررسی پرونده‌ها را برای کارفرمایان ساده‌تر کرده و به استانداردِ جدیدی برای برنامه‌های مربوطه در کانادا تبدیل خواهد شد.»

قانون جذب کارکنان خارجی و خدمات مهاجرت (FWRISA) که در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۳ اجرا شده بود، نیز با حفاظت از نیروی کار خارجی و سایر مهاجران دربرابر سوءاستفاده و آزار سروکار داشت؛ حال هدف از قانون جدید تضمین این است که استان ساسکاچوان بتواند همین اهداف را با جدیت بیشتری دنبال کرده و نیروی کار لازم برای پشتیبانی از اقتصاد و جوامع روبه‌رشدِ این استان را تامین کند.

ادعای دولت استانی ساسکاچوان این است که این اقدام به جذب ۱ میلیون و چهارصد هزار مهاجر تا سال ۲۰۳۰ منتهی خواهد شد!

اجرای این قانون چه تاثیری بر سایر نهادهای مهاجرتی در ساسکاچوان خواهد داشت؟

در همین رابطه، ویکتوریا فلورس، مدیر ارتباطات Open Door Society در رجاینا گفته: «معرفی و اجرای قانون خدمات مهاجرتی جدید مشوق بزرگی برای Regina Open Door Society به شمار می‌رود! و همین مشوق به تقویت چارچوب‌های حمایتی از مهاجران تازه‌وارد در استان ساسکاچوان منتهی خواهد شد.»

او در ادامه اظهار داشت: «این قانون با بهبود نظارت قانونی و حفاظت حقوقی به ما کمک می‌کند خدمات بهتری ارائه دهیم و از منافع آن‌هایی که استان ما را برای زندگی انتخاب می‌کنند، دفاع کنیم. این اقدامات جامع و موثر باعث می‌شود تعهد جدی‌تری نسبت به ایجاد محیطی‌ داشته باشیم که با آغوش باز پذیرای مهاجران است.»

در پی تصویب این قانون، دولت استانی در ساسکاچوان از اختیارات قانونی و عملکرد اجرایی بهتری برای رسیدگی به تخلفات مهاجرتی برخوردار خواهد شد. به گفته‌ی مقامات این استان، همین امر به آنان کمک می‌کند که بیش از پیش حامی کارکنان و مهاجران خارجی باشند.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

تیم ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها